Creativiteit en inspiratie zijn bij de strategische ontwikkeling van een campagne onlosmakelijk met elkaar verbonden. Doe hier inspiratie op met innovatieve en opvallende commercials uit binnen- en buitenland.
Hans Anders lanceert een nieuwe campagne met André van Duin, die met humor laat zien dat kwaliteit en een scherpe prijs hand in hand gaan. De campagne benadrukt dat zowel BN’ers als iedereen in Nederland bij Hans Anders terechtkunnen voor een goede bril.
In een commercial vol Italiaanse flair ontvangt Lewis Hamilton bij Ferrari 44 dozen Peroni Nastro Azzurro 0.0%, alcoholvrij bier, een knipoog naar zijn racenummer. De spot benadrukt de stijl en gastvrijheid van The Italian Way.
De Belastingdienst laat in een nieuwe campagne zien dat belastingaangifte op verschillende manieren kan, met of zonder hulp. Van online checklists tot persoonlijke afspraken, er is ondersteuning voor iedereen die dat nodig heeft.
Viaplay trapt het nieuwe Formule 1-seizoen af met een vernieuwde positionering en campagne onder de tagline De beste kijk op sport. Met scherpe analyses, exclusieve interviews en een groots F1-persevenement op Circuit Zandvoort wil de streamingdienst zijn kijkers de ultieme sportbeleving bieden.
Met de campagne Eneco Verlicht helpt Eneco consumenten en bedrijven duurzame energiekeuzes beter te begrijpen. Door complexe informatie toegankelijk te maken, inspireert het merk mensen om stap voor stap te verduurzamen.
ING’s nieuwe campagne laat zien hoe klanten zich beter kunnen beschermen tegen bankhelpdeskfraude met de in-app tool Check het gesprek. In de commercial ontdekt een vrouw op slimme wijze een oplichter en rekent ze met hem af.
De campagne voor de Škoda Elroq laat zien hoe nieuwsgierigheid je kan inspireren. Het vergelijkt grappige feiten over dieren en natuur met de slimme features van de elektrische SUV.
De nieuwe commercial van Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) laat zien hoe zorgprofessionals binnen gevangenissen een cruciale rol spelen in het herstel en de toekomst van gedetineerden.
Aanhuis.nl laat zien hoe je je huis een grote makeover kunt geven. Ze nodigen je uit om inspiratie op te doen en een afspraak te maken voor de perfecte ‘wauw’-momenten.
ERU laat in de nieuwe campagne zien hoe hun smeerkaas hectische ochtenden een stuk makkelijker maakt. Met de belofte ‘Dat loopt lekker gesmeerd’ speelt het merk in op gemak en plezier in drukke gezinnen.
Toyota laat met taxichauffeur Roy zien dat hij altijd klaarstaat om anderen te helpen, zelfs ’s nachts. De campagne benadrukt dat een Toyota er is voor meer dan alleen de bestuurder.
Simyo benadrukt op een luchtige manier dat slim kiezen beter is dan onnodig veel betalen. In de campagne ‘Op die fiets’ laat een stel zien hoe je met een simpele keuze kosten kunt vermijden.
Limonademerk RAAK moedigt ouders aan om hun innerlijke kind te omarmen en weer mee te spelen met hun kinderen. Met speelse films en een lijst vol activiteiten laat de campagne zien hoe kleine momenten grote herinneringen worden.
Hans Anders lanceert een nieuwe campagne met André van Duin, die met humor laat zien dat kwaliteit en een scherpe prijs hand in hand gaan. De campagne benadrukt dat zowel BN’ers als iedereen in Nederland bij Hans Anders terechtkunnen voor een goede bril.
De Belastingdienst laat in een nieuwe campagne zien dat belastingaangifte op verschillende manieren kan, met of zonder hulp. Van online checklists tot persoonlijke afspraken, er is ondersteuning voor iedereen die dat nodig heeft.
In een commercial vol Italiaanse flair ontvangt Lewis Hamilton bij Ferrari 44 dozen Peroni Nastro Azzurro 0.0%, alcoholvrij bier, een knipoog naar zijn racenummer. De spot benadrukt de stijl en gastvrijheid van The Italian Way.
Met de campagne Eneco Verlicht helpt Eneco consumenten en bedrijven duurzame energiekeuzes beter te begrijpen. Door complexe informatie toegankelijk te maken, inspireert het merk mensen om stap voor stap te verduurzamen.
Viaplay trapt het nieuwe Formule 1-seizoen af met een vernieuwde positionering en campagne onder de tagline De beste kijk op sport. Met scherpe analyses, exclusieve interviews en een groots F1-persevenement op Circuit Zandvoort wil de streamingdienst zijn kijkers de ultieme sportbeleving bieden.
ING’s nieuwe campagne laat zien hoe klanten zich beter kunnen beschermen tegen bankhelpdeskfraude met de in-app tool Check het gesprek. In de commercial ontdekt een vrouw op slimme wijze een oplichter en rekent ze met hem af.
Aanhuis.nl laat zien hoe je je huis een grote makeover kunt geven. Ze nodigen je uit om inspiratie op te doen en een afspraak te maken voor de perfecte ‘wauw’-momenten.
De campagne voor de Škoda Elroq laat zien hoe nieuwsgierigheid je kan inspireren. Het vergelijkt grappige feiten over dieren en natuur met de slimme features van de elektrische SUV.