De 10 best gelezen artikelen van 2023: het jaar samengevat

Het begin van een nieuw jaar: tijd voor nieuwe plannen maar ook tijd om nog eens terug te kijken naar het afgelopen jaar. Het jaar 2023 was wederom een bijzonder jaar met de angst voor een recessie, die uiteindelijk meeviel en resulteerde in een lage groei. Door de moeilijke economische omstandigheden is het, voor bedrijven […]

Wayne Parker Kent: Jongeren minder negatief over reclame en kijken veel TV (video)

Mediahuis, Wayne Parker Kent en MediaTest hebben vorige zomer de zevende editie van hun beroemde jaarlijkse Jongerenonderzoek gepresenteerd. Het onderzoek levert belangrijke insights voor bureaus en adverteerders die zich in hun campagnes richten op de drie leeftijdsgroepen 15-21 jaar, 22-28 jaar en 29-35 jaar. Screenforce vat in dit artikel de belangrijkste conclusies samen, met speciale […]

Screenforce lanceert TIP-Dashboard

Altijd je TV campagnes op zak Vanaf heden hebben adverteerders en mediabureaus altijd en overal inzicht in hun TV campagnes met het TIP-dashboard. Directe inkopers, mediabureaus en hun klanten kunnen toegang krijgen tot  het TIP-dashboard, dat zowel in een website variant als in een app voor IOS en Android beschikbaar is. Gebruikers krijgen in één […]