Categorieën

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Covid-19
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

Pagina's

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact

Social

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
mobile logo
  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
  • Toon menu

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Covid-19
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

  • 21 april | TV in focus: new trends in TV Advertising

    Woensdagochtend 21 april organiseert Thinkbox, de ‘Engelse Screenforce’, een Webinar over de nieuwste trends in TV-reclame

    De wereld van TV en video wordt de laatste jaren gekenmerkt door disruptie. Een aantal trends daarbinnen zijn redelijk duidelijk. Maar 2020 en COVID-19, waardoor consumenten noodgedwongen thuiszaten en meer TV en andere vormen van video zijn gaan kijken, heeft het verhaal aanzienlijk gecompliceerd.

    Hoofdthema’s voor 2021 en de erop volgende jaren
    Thinkbox kijkt in een gratis bij te wonen online event naar de hoofdthema’s die tevoorschijn zijn gekomen, die zijn versterkt door COVID-19 en die een blijvende invloed zullen houden op 2021 en de jaren die daarop volgen.

    Matt Hill, Research & Planning Director, Thinkbox, zal beschrijven wat er is gebeurd met TV en video, waarom dit is gebeurd en wat dit betekent voor de toekomst. Wie zijn de winnaars en de verliezers? Wat betekent de plotselinge populariteit van TikTok? Wat gaat er met streaming gebeuren? En, nog belangrijker, wat betekent dat allemaal voor videoreclame?

    Een belangrijke winnaar in 2020 is e-commerce, en inzicht in de vitale rol die TV heeft gespeeld in het aanjagen daarvan. Lindsey Clay, Chief Executive, Thinkbox, leidt een paneldiscussie over waarom TV belangrijk is voor e-commerce merken en de impact die TV kan hebben op de omzetten van e-commercebedrijven.

    Planning van je bereiksopbouw wordt nog belangrijker in de gefragmenteerde, en metrics-gefocuste wereld van TV en online video. Sam Taylor van Direct Line Group en voorzitter van de ISBA TV Steering Group, gaat inzichten delen in de kunst en wetenschap van het realiseren van kosten-efficiënt bereik.

    Om deel te nemen kun je woensdag 21 april om 10:30 (9:30 AM Engelse tijd) naar deze pagina gaan en direct inloggen.

    Print Friendly, PDF & Email
    • LinkedIn
    • Twitter
    • Facebook
    • E-mail

Events

  • 15 april - Webinar Nationaal Media Onderzoek (NMO)
  • 20 april - Scoren met Ster
  • 21 april - TV in focus: new trends in TV-advertising
  • 21 - 22 april - The Future of Brands and Marketing
  • 22 april - Dutch Marketing Awards
  • 6 mei - Responsible brands in Europe
  • 11 mei t/m 24 juni - Zevendelige online masterclass TV Masters
  • 8-10 juni - ANGA COM
  • 15-16 juni - Connected TV World Summit
  • 21-25 juni - Cannes Lions
  • 2 september - AMMA Awards

vacatures

  • Open sollicitatie – Ster
  • Talpa Network | Account Manager AV Spot
  • Talpa Network | Radio & TV-planner

Participanten

Participanten - Talpa TV
Participanten - ORN

Commercial prikbord

Commercial Prikbord

Screenforce Europe

Twitter

  • De drie nieuwe commercials op het #CommercialPrikbord zijn deze week van @SNSBank @Grolsch en Fatboy. Fatboy spoort… twitter.com/i/web/status/13826…

    15 april 2021 12:26

  • Ben jij een startende mediaprofessional en wil jij een grondig begrip krijgen van hoe TV werkt en hoe je TV het bes… twitter.com/i/web/status/13826…

    15 april 2021 09:32

  • Vandaag om 13.00 uur vindt de online lancering van het @NMOcrossmedia plaats. Ben jij er ook bij? #NMO… twitter.com/i/web/status/13825…

    15 april 2021 07:37

  • Doe jij al mee aan de ‘lighting up your (work) life’ actie van Screenforce en @RABNederland? Naast het harde werken… twitter.com/i/web/status/13819…

    13 april 2021 13:20

  • TV-marketingorganisatie @VABintel (USA) heeft het halo effect van TV onderzocht. Hieruit blijkt dat zowel voor e-co… twitter.com/i/web/status/13818…

    13 april 2021 06:51

  • We missen jullie! Hoewel er licht schijnt aan het einde van de tunnel, duurt het nog wel even voor we elkaar kunnen… twitter.com/i/web/status/13801…

    8 april 2021 14:16

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Disclaimer
  • Privacy statement
  • Colofon

© 2021 Screenforce