Woensdagochtend 21 april organiseert Thinkbox, de ‘Engelse Screenforce’, een Webinar over de nieuwste trends in TV-reclame
De wereld van TV en video wordt de laatste jaren gekenmerkt door disruptie. Een aantal trends daarbinnen zijn redelijk duidelijk. Maar 2020 en COVID-19, waardoor consumenten noodgedwongen thuiszaten en meer TV en andere vormen van video zijn gaan kijken, heeft het verhaal aanzienlijk gecompliceerd.
Hoofdthema’s voor 2021 en de erop volgende jaren
Thinkbox kijkt in een gratis bij te wonen online event naar de hoofdthema’s die tevoorschijn zijn gekomen, die zijn versterkt door COVID-19 en die een blijvende invloed zullen houden op 2021 en de jaren die daarop volgen.
Matt Hill, Research & Planning Director, Thinkbox, zal beschrijven wat er is gebeurd met TV en video, waarom dit is gebeurd en wat dit betekent voor de toekomst. Wie zijn de winnaars en de verliezers? Wat betekent de plotselinge populariteit van TikTok? Wat gaat er met streaming gebeuren? En, nog belangrijker, wat betekent dat allemaal voor videoreclame?
Een belangrijke winnaar in 2020 is e-commerce, en inzicht in de vitale rol die TV heeft gespeeld in het aanjagen daarvan. Lindsey Clay, Chief Executive, Thinkbox, leidt een paneldiscussie over waarom TV belangrijk is voor e-commerce merken en de impact die TV kan hebben op de omzetten van e-commercebedrijven.
Planning van je bereiksopbouw wordt nog belangrijker in de gefragmenteerde, en metrics-gefocuste wereld van TV en online video. Sam Taylor van Direct Line Group en voorzitter van de ISBA TV Steering Group, gaat inzichten delen in de kunst en wetenschap van het realiseren van kosten-efficiënt bereik.
Om deel te nemen kun je woensdag 21 april om 10:30 (9:30 AM Engelse tijd) naar deze pagina gaan en direct inloggen.