Categorieën

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Kennis
  • Events
  • Topics

Pagina's

  • Home
  • Screenforce
  • Commercial Prikbord
  • Tip
  • Nieuwsbrief
  • Contact

Social

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
  • Home
  • Screenforce
  • Commercial Prikbord
  • Tip
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
  • Toon menu

Spot
  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Kennis
  • Events
  • Topics

  • 27 juni | Dutch Interactive Awards (DIA)

    De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn dé prijzen voor het allerbeste interactieve werk van Nederlandse makers. De DIAs worden georganiseerd door Emerce en DDA. De awards worden sinds 2010 jaarlijks uitgereikt. Sinds 2014 worden ook prijzen uitgereikt aan de beste online professionals: de Dutch Interactive Professional Awards (DIA PRO’s) en de beste opdrachtgevers: Company of the Year.

    Alle aangemelde cases worden beoordeeld door een onafhankelijke jury bestaande uit zwaargewichten uit de digitale wereld. Zij beoordelen de DIA cases op: concept, design en UX, resultaat en optimalisatie.

    De bureaus van de genomineerde cases krijgen de kans om samen met de opdrachtgever de case te pitchen tijdens de Jurydag. Aan de hand van deze vijf minuten durende presentatie en vijf minuten vragenronde van de Jury worden de winnaars bepaald.
    Alle winnaars worden bekendgemaakt tijdens een feestelijke awardshow. Elke categorie heeft een Gold en Silver Award.

    De deadline voor de inzendingen is 15 maart 2019. De bekendmaking van de nominaties 26 april 2019.

    Voor meer informatie ga naar de website van DIA.

    Print Friendly, PDF & Email
    • LinkedIn0
    • Twitter
    • Facebook
    • E-mail

Events

  • 18 februari 2019 MediaBooster Big Data Basics
  • 26 maart 2019 Screenforce TV Jaarrapport 2018
  • 8 mei 2019 Spin Awards
  • 16 mei 2019 Mediafestival allOut
  • 23 mei 2019 SAN Accenten
  • 20 juni 2019 NIMA Marketing Day 2019
  • 27 juni 2019 Digital Media Awards

Vacatures

  • Talpa Media Solutions | B2B Marketeer
  • BrandDeli | AV Planner
  • BrandDeli | Commercial Trafficker
  • RTL | Data Analyst
  • RTL | Commerciële Senior Marketing Analist
  • RTL | Product Owner Onboarding
  • XITE | Stages

Participanten

Talpa TV - logo

Commercial prikbord

Commercial Prikbord

Screenforce Europe

Duitsland
Oostenrijk
Zwiterseland
Finland

Twitter

  • Discovery Benelux start nieuwe premium streaming video on demand service: Dplay. bit.ly/2EaUwha #Dplay… twitter.com/i/web/status/10960…

    14 februari 2019 14:33

  • Maaltijdbezorger @Seamless uit New York bestaat dit jaar 20 jaar. En om dit te vieren hebben ze een #animatie… twitter.com/i/web/status/10960…

    14 februari 2019 13:42

  • Broadcasters en distributeurs hebben overeenstemming bereikt over een nieuwe TV-standaard: een gemeenschappelijke t… twitter.com/i/web/status/10952…

    12 februari 2019 09:17

  • In de videoserie 'The currency of Marketing Effectiveness' staat de vraag centraal wat de beste manier is waarop ad… twitter.com/i/web/status/10952…

    12 februari 2019 09:13

  • Home
  • Screenforce
  • Commercial Prikbord
  • Tip
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Disclaimer
  • Privacy statement
  • Colofon

© 2019 Screenforce