Categorieën

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Kennis
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

Pagina's

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact

Social

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
mobile logo
  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
  • Toon menu

// logo
  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Kennis
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

  • 9 januari | Koffiedik Kijken 2020

    Op donderdag 9 januari is het weer tijd voor het jaarlijkse event Koffiedik Kijken. Deze 17e editie wordt gezamenlijk georganiseerd door IAA Nederland, MWG, VEA, bvA in samenwerking met Adformatie en ondersteund door ADCN en IAB Nederland.

    Koffiedik Kijken is dé nieuwjaarsbijeenkomst van de media, marketing- en communicatiebranche. Koffiedik Kijken gaat over de toekomst voorspellen: wat staat de branche in 2020 te wachten? Wat zijn belangrijke trends en bewegingen? Hoe verbeteren wij de kwaliteit van het vak? Wat kunnen wij leren door beter samen te werken? En wat is eigenlijk het geheim van een goede samenwerking?

    De sprekers geven hun voorspelling voor het komende jaar en het ‘Gouden Koffiekopje’ wordt uitgereikt aan de winnaar van de beste voorspellingen van de vorige editie van Koffiedik Kijken. Verder maakt Adformatie de ‘Person of the Year’ bekend. Dé persoon, die het afgelopen jaar het verschil maakte in het vak.

    Kijk hier voor meer informatie en om kaartjes te bestellen.

    Print Friendly, PDF & Email
    • LinkedIn
    • Twitter
    • Facebook
    • E-mail

Events

  • 9 januari - Koffiedik Kijken 2020
  • 14 januari - Online Tuesday en IAB Nieuwjaarsborrel
  • 6 februari 2020 - Branded Content Event
  • 27 mei 2020 - SAN Accenten

vacatures

  • BrandDeli | Digital Planner
  • Discovery | Director Corporate Communications & Public Affairs Benelux
  • RTL | Online marketeer
  • RTL | Content Marketeer Videoland
  • Ster | Stagiair (marketing)communicatie
  • Ster | Specialist online marketing & communicatie
  • Talpa | Marketing Manager Data
  • Talpa | Marketing Technology Specialist

Participanten

Participanten - BrandDeli
Participanten - Talpa TV
Participanten - RTL
Participanten - ORN

Commercial prikbord

Commercial Prikbord

Screenforce Europe

Twitter

  • Dit jaar volgt het aandoenlijke egeltje Freddie schoothondje Frekkel op in de TV-commercial van de oudejaarstrekkin… twitter.com/i/web/status/12050…

    12 december 2019 12:00

  • Nederlandse adverteerders haakten weer massaal in op Black Friday. Mediaregistratiebureau Adfact registreerde €23,5… twitter.com/i/web/status/12050…

    12 december 2019 10:01

  • “Slechte marketing is verspilling van tijd, geld, aandacht en inspanning.", aldus Paul Coxhill, Managing Director b… twitter.com/i/web/status/12046…

    11 december 2019 10:05

  • “Slechte marketing is verspilling van tijd, geld, aandacht en inspanning.", aldus Paul Coxhill, Managing Director b… twitter.com/i/web/status/12046…

    11 december 2019 10:05

  • De focus van veel campagne-effectonderzoek ligt op de Return on Investment (ROI). Maar zegt dit genoeg over de pote… twitter.com/i/web/status/12043…

    10 december 2019 10:51

  • Frank Volmer, algemeen directeur van Ster, is benoemd tot voorzitter van Screenforce. Frank volgt Ton Rozestraten (… twitter.com/i/web/status/12026…

    5 december 2019 17:07

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Disclaimer
  • Privacy statement
  • Colofon

© 2019 Screenforce