Maisproductenfabrikant Quorn roept op dat het tijd is voor verandering. Wat we eten kan een blijvende impact hebben op onszelf en de wereld om ons heen.
- Adverteerder: Quorn
- Bureau: DDB
Maisproductenfabrikant Quorn roept op dat het tijd is voor verandering. Wat we eten kan een blijvende impact hebben op onszelf en de wereld om ons heen.
De commercial van Singapore Navy laat zien waarom het niet gek is om bij de marine te gaan, als je de missie, ideeën en alle dingen die ze doen om de veiligheid en en soevereiniteit van het land te waarborgen, begrijpt.
Deze commercial is de introductie van het nieuwe merkconcept van Mobiel.nl waarin afscheid wordt genomen van de “mobiele jungle”
De pechhulpverleningsdienst Wegenwacht heeft ter gelegenheid van zijn 75e verjaardag een nieuwe campagne gelanceerd die een herkenbare reis door de tijd maakt.
De drie ‘oude’ Amstel vrienden maken nog een keer hun opwachting. Eenmaal aangekomen in de kroeg blijkt echter dat het niet om hen draait, maar om een nieuwe generatie van drie vrienden.
Onze ogen zitten veel binnen. De aanmoediging van Pearle: Start 2021 dus goed en pak je kans om je ogen weer eens mee naar buiten te nemen.
The North Face is een samenwerking aangegaan met Gucci. De commercial speelt zich af in de Alpen en wordt de collectie wordt gedragen door een groep wandelaars, die kamperen bij de meren tijdens een uitstapje in de natuur.
Hoortoestellenfabrikant Schoonenberg lanceert de campagne ‘Horen zoals je nog nooit hebt gezien’ met Christiane Palha, de voormalig prima ballerina van het Nationaal Ballet, in de hoofdrol.
Yumeko, het duurzame alternatief zijn in de beddengoedbranche, wil slaapwereld wakker schudden met ‘goed beddengoed’.
Social Impact Agency Public Inc. heeft een digitale campagne gelanceerd ter ondersteuning van de geestelijke gezondheid , waarin op een misschien wel passende manier afscheid wordt genomen van 2020.
De Staatsloterij komt met een prachtig vervolg op Freddy en Frekkel, nu met het zwarte katje Frummel als hoofdpersonage die zijn nieuwe eigenaar geluk brengt.
In de vierde video van sportmerk Nike wil het mensen inspireren actief te blijven, ondanks de moeilijke tijd waarin de wereld verkeert.