Dat vrachtwagenbestuurders vaak last hebben van hun nek wordt duidelijk in deze commercials. Automerk Volvo heeft hier de oplossing voor.
- Adverteerder: Volvo Trucks
- Bureau: Forsman & Bodenfors
Dat vrachtwagenbestuurders vaak last hebben van hun nek wordt duidelijk in deze commercials. Automerk Volvo heeft hier de oplossing voor.
In de LEGO reclame staat de boodschap centraal dat er miljarden mogelijkheden zijn met LEGO. Experimenteer. Breek de regels. Maak fouten. Probeer opnieuw. Dat is de cirkel van creativiteit.
Een nieuwe commercial in de reeks “Goed eten..”. Met deze commercial legt supermarkt PLUS de nadruk op het weten van de herkomst van hun producten.
De Australische BCF – een winkelketen met outdoorkleding en -uitrusting – laat op een grappige manier zien wat er allemaal kan gebeuren tijdens je vakantie in de buitenlucht.
Met deze commercial brengt Heineken Nederland met wat zelfspot de slogan “Biertje?” terug. Nederland en bierkratten staan centraal.
In de nieuwe campagne van Tag Heuer wordt een nieuwe generatie van top tennis spelers geintroduceerd. Zij zullen het bestaande tennis establishment doorbreken. Benieuwd welke nieuwe tennissers worden geïntroduceerd?
De Noorse Telecom aanbieder Telenor maakt in zijn commercial duidelijk dat het internet de wereld heeft verandert. Maar niet iedereen is hier blij mee.
Met deze campagne wordt een nieuw hamburger geïntroduceerd: een FreaKINGdel burger met mayonaise, ui en curry op een hamburger broodje! Kijk hoe toeristen reageren op de nieuwe hamburger.
Als je zo bekend bent als Doritos dan durft het reclamebureau het aan om een commercial zonder logos te maken.
In de reclame van Spotify blijven de mensen extra lang in de auto zitten om het nummer af te luisteren. Dat levert vreemde reacties van de omstanders op.
Met deze nieuwe campagne laat Basic-Fit zien dat hoe groot of klein je gains ook zijn, wat de weegschaal ook zegt, hoe oud je ook bent, je bij Basic-Fit op de juiste plek zit om aan jouw persoonlijke doel te werken.