Aan het begin van een nieuw jaar stellen veel mensen nieuwe doelen voor zichzelf. LOI speelt in op dit moment met een nieuwe inspirerende campagne waarin de vraag “Waar sta jij?” centraal staat.
- Adverteerder: LOI
- Bureau: N=5
Aan het begin van een nieuw jaar stellen veel mensen nieuwe doelen voor zichzelf. LOI speelt in op dit moment met een nieuwe inspirerende campagne waarin de vraag “Waar sta jij?” centraal staat.
Telefoonverkoper Belsimpel.nl voert een rebranding door. In de nieuwe campagne laten ze zien dat je bij Belsimpel altijd terecht kunt voor advies dat bij je past.
Beddenretailer Beter Bed heeft een nieuwe pay-off: ‘Op een dag word je wakker en denk je… ik wil een Beter Bed’. In diverse commercials worden bijzondere momenten in het leven uitgelicht waarop mensen beseffen dat ze toe zijn aan een beter bed.
INDIE blijft knallen voor Tele2 met deze Love love love commercial. Muzikaal een feestje, enorm gehyped en daarom een succes.
Een fantastische video van Anomaly London waarin een kleine spelfout grote gevolgen heeft.
Eneco trapt het jaar goed af met een vervolgcampagne. Weg kolencentrales, hallo persoonlijke opwekcentrales thuis.
Ook NS heeft de kerstcommercial gelanceerd, opgebouwd uit authentiek beeld. De commercial eindigt met “Maar de mooiste bestemming blijft toch thuis.”
Google kijkt in een aangrijpende zeitgeist film terug op een bewogen 2017 met veel verschrikkelijke vragen en gebeurtenissen en een glimpje hoop.
Sandy Hook streeft ernaar kinderen te beschermen tegen schietpartijen en wapengeweld en maakt andermaal een indrukwekkend statement over de schietpartij van morgen.
Coca Cola staat bijna gelijk aan kerst, zo ook in de nieuwe film wat meer is dan een commercial, maar een romantische comedy van 3 minuten.