Whiskas laat zien hoe een Maine Coon kat een autistisch meisje helpt om meer zichzelf te zijn.
- Adverteerder: WHISKAS®
- Bureau: Almap BBDO
Whiskas laat zien hoe een Maine Coon kat een autistisch meisje helpt om meer zichzelf te zijn.
Speciaal voor Moederdag heeft Nivea haar flessen omgetoverd tot knutsel verpakking. Met kinderen die uitleggen waarom zij iets voor hun mama willen knutselen.
Verfproducent Sherwin-Williams laat de pracht en kracht van haar verf zien in een adembenemende film waar werelden samenkomen.
Strongbow viert de natuur met een feestelijke film die de verbeelding doet spreken.
Tijdens de week tegen kinderprostitutie maakte het Nederlandse tosti creative een impactvolle film over de onschuld van kinderen.
Om de stoere mannen aan te spreken heeft Heineken een avontuurlijke spot gemaakt waarin een groep vrienden door vele werelden heen gaan voordat ze eindelijk een biertje kunnen drinken.
Om een nieuwe TV te promoten heeft Panasonic een ware blockbuster ontwikkelt. Als ultieme test.
Acteur Mads Mikkelsen onderzoekt in de nieuwste spot van Carlsberg waarom de Denen nou van die gelukkige mensen zijn.
Leffe lanceert haar allereerste Nederlandse campagne met een klassieke biercommercial, waarin het genieten van jouw moment centraal staat.
Echte mannen mogen huilen, zo laat deze campagne van Lynx (AXE) zien, want als man mag je ook je gevoeligheid laten zien.
Dove breidt haar ‘echte vrouwen’ reeks uit met de introductie van een nieuwe babylijn. En in de film staan echte, iconische moeders dit keer centraal.