Commercial
Prikbord

Creativiteit en inspiratie zijn bij de strategische ontwikkeling van een campagne onlosmakelijk met elkaar verbonden. Doe hier inspiratie op met innovatieve en opvallende commercials uit binnen- en buitenland.
In samenwerking met commercialreview.nl

Ekoplaza

PRET

Duurzaam en Natuur Gezonder leven (eten en bewegen) Supermarkten

Principieel voor een betere wereld (en niet een beetje). Door samen goed te kiezen, veranderen we de wereld. Bord voor bord, karretje voor karretje, mandje voor mandje.

Bitonic

Natwerk

Verzekeren en Geldzaken

Monique heeft Bitcoin, maar investeert haar tijd liever in haar hobby. Door de app van Bitonic kan ze al haar aandacht aan de show van haar kat besteden.

Allianz Direct

Alfred

Dieren Verzekeren en Geldzaken

Het eekhoorntje van Allianz Direct haalt wat kattenkwaad uit met de familie in de nieuwe commercial. Maar, it’s not hard to be smart.

Week 25 – 2024

Friesland Campina

Havas Lemz

Eten en Drinken

Met deze commercial worden de nieuwe proteïne producten van Optimel geïntroduceerd. En je hoeft echt geen (top)sporter te zijn om deze te gebruiken…

Vandebron

Dawn

Duurzaam en Natuur Nutsbedrijven

Duurzaam energieplatform Vandebron lanceert een nieuwe merkcampagne: ‘200.000 vandebronners willen vooruit’. De campagne draait om eerlijke communicatie, afrekenen met greenwashing en de kracht van een community.

Intertoys

Vlimse

Retail

Met deze merkcampagne versterkt Intertoys haar positionering als dé speelgoedspecialist en zet de volgende stap in haar missie om iedereen zo veel, vaak en lang mogelijk aan het spelen te krijgen.

Week 24 – 2024

Jumbo Supermarkten

Hotel L'Amour

Sport Supermarkten

Niet de Engelbewaarder, maar de Oranjebewaarder bij de Jumbo! We kunnen Oranje weer helemaal supporten tijdens het EK voetbal met de terug van weggeweest Juichspencers die ook als tas te gebruiken is.

Albert Heijn

TBWA\Neboko

Sport Supermarkten

Zet ‘m op Oranje! De spelerskaarten van de voetballers van de Oranjeselectie die je nu bij Albert Heijn kan sparen kan je niet alleen gebruiken als onderzetter, maar ook het AHA! Oranje Spel mee spelen.

Heineken

Eten en Drinken Sport

Proost met Oranje, Heerlijk Helder, Hoe je het ook viert. Nu speciaal voor het EK voetbal heeft Heineken oranje biertjes en heel wat mooie premium prijzen. Categorie: Alcohol

Week 23 – 2024

ING

TBWA\Neboko

Feestdagen en Events Sport

Wat is het Oranje-DNA? Deze voetbalzomer begint ING, de hoofdsponsor van het Nederlandse voetbal, een ontdekkingsreis naar wat Oranje zo bijzonder maakt. Van Ronald Koeman tot de miljoenen zelfbenoemde ‘coaches’ die voor de tv zitten en van Oranjevriendjes tot de spelers zelf. Categorie: Banken

KPN

Dentsu Creative

Feestdagen en Events Sport Tech en telecom

De KPN-kat Louis reist niet zomaar mee met de Oranjebus richting Duitsland, maar onderweg naar het EK blijkt hij ook nog eens de Oranjekoorts flink aan te wakkeren. Door zijn aanstekelijke vibe kunnen de Nederlandse voetbalsterren Virgil van Dijk, Daley Blind en Xavi Simons niet anders dan de kat als hun mascotte omarmen. Van de bus tot aan de kleedkamer, en uiteindelijk zelfs op het veld in een bruisend stadion, is de kat een onmisbaar onderdeel van het team geworden.

Mediamarkt

VML

Feestdagen en Events Sport Tech en telecom

We snacken naar het EK. Gelukkig kan dat nu samen met de limited edition Oranje Airfryer van de Mediamarkt. Categorie: Voetbal

Week 22 – 2024

Bitonic

Bureau: Natwerk

Verzekeren en Geldzaken

Monique heeft Bitcoin, maar investeert haar tijd liever in haar hobby. Door de app van Bitonic kan ze al haar aandacht aan de show van haar kat besteden.

Ekoplaza

Bureau: PRET

Duurzaam en Natuur Gezonder leven (eten en bewegen) Supermarkten

Principieel voor een betere wereld (en niet een beetje). Door samen goed te kiezen, veranderen we de wereld. Bord voor bord, karretje voor karretje, mandje voor mandje.

Allianz Direct

Bureau: Alfred

Dieren Verzekeren en Geldzaken

Het eekhoorntje van Allianz Direct haalt wat kattenkwaad uit met de familie in de nieuwe commercial. Maar, it’s not hard to be smart.

Friesland Campina

Bureau: Havas Lemz

Eten en Drinken

Met deze commercial worden de nieuwe proteïne producten van Optimel geïntroduceerd. En je hoeft echt geen (top)sporter te zijn om deze te gebruiken…

Vandebron

Bureau: Dawn

Duurzaam en Natuur Nutsbedrijven

Duurzaam energieplatform Vandebron lanceert een nieuwe merkcampagne: ‘200.000 vandebronners willen vooruit’. De campagne draait om eerlijke communicatie, afrekenen met greenwashing en de kracht van een community.

Intertoys

Bureau: Vlimse

Retail

Met deze merkcampagne versterkt Intertoys haar positionering als dé speelgoedspecialist en zet de volgende stap in haar missie om iedereen zo veel, vaak en lang mogelijk aan het spelen te krijgen.

Jumbo Supermarkten

Bureau: Hotel L'Amour

Sport Supermarkten

Niet de Engelbewaarder, maar de Oranjebewaarder bij de Jumbo! We kunnen Oranje weer helemaal supporten tijdens het EK voetbal met de terug van weggeweest Juichspencers die ook als tas te gebruiken is.

Albert Heijn

Bureau: TBWA\Neboko

Sport Supermarkten

Zet ‘m op Oranje! De spelerskaarten van de voetballers van de Oranjeselectie die je nu bij Albert Heijn kan sparen kan je niet alleen gebruiken als onderzetter, maar ook het AHA! Oranje Spel mee spelen.

Heineken

Eten en Drinken Sport

Proost met Oranje, Heerlijk Helder, Hoe je het ook viert. Nu speciaal voor het EK voetbal heeft Heineken oranje biertjes en heel wat mooie premium prijzen. Categorie: Alcohol