Commercial
Prikbord

Creativiteit en inspiratie zijn bij de strategische ontwikkeling van een campagne onlosmakelijk met elkaar verbonden. Doe hier inspiratie op met innovatieve en opvallende commercials uit binnen- en buitenland.
In samenwerking met commercialreview.nl

AmeriSave

Bureau: Arnold Worldwide

Verzekeren en Geldzaken

Hypotheekverstrekker AmeriSave schakelt de beroemde producer en muzikant CeeLo Green in om de lage tarieven van AmeriSave laag te houden.

Moen

Bureau: Havas Chicago

Tech en telecom

In de campagne van Moen voor Smart Faucet met Motion Control verandert alles wat een man aanraakt in goud, en is dus niet meer bruikbaar. Maar met zijn contactloze Smart Faucet met bewegingsbesturing kan hij deze ‘vloek’ omzeilen..

Week 32 – 2022

Ministerie van Defensie

Bureau: Steam

Activatie Jongeren

Met de nieuwe campagne van Defensie willen ze ‘generatie D’ aanspreken. Dit is de generatie die durft te falen om verder te kunnen groeien.

Samsung

Activatie Influencers Muziek en Sound

Voor een commerciële samenwerking met Samsung heeft zangeres Delany een nieuwe single uitgebracht. Met de samenwerking worden de Galaxy Buds2, oordopjes, onder de aandacht gebracht.

Undiemeister®

Bureau: Bardoul Reclamefilms

Fashion

Een korte opvallende commercial van Undiemeister® waarin hun nieuwe productlijn, swimwear, wordt geïntroduceerd.

Week 31 – 2022

adidas

Bureau: TBWA\NEBOKO

Influencers Sport Storytelling

Voor de lancering van de nieuwe X SPEEDPORTAL voetbalschoenen heeft adidas een campagne gecreëerd die niet alleen context geeft aan multidimensionale snelheid maar ook aan de oorsprong van de nieuwe schoenen.

Sourcy

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising

Belofte Eten en Drinken

In de nieuwe campagne van Sourcy Vitaminwater staat de slogan ‘dát doet wat met je!’ centraal.

HAK

Bureau: DDB

Dieren Eten en Drinken

Om het merk HAK ‘on-top-of-mind’ te heeft HAK een ‘vakantie-commercial’ uitgebracht waarin is hoofdrolspeelster Elise Schaap (‘die met vakantie is’), vervangen is door een… schaap.

Week 30 – 2022

Ardenta

Bureau: Van Santen Netwerk

Activatie Emotie

De ‘breek het ijs-campagne’ wil volgens Ardanta ‘laten zien dat zo’n gesprek niet moeilijk en zwaar hoeft zijn, als je over het leven praat, waar de dood gewoon bij hoort.’

RaboBank

Bureau: 180 Amsterdam

Activatie Goed doel Muziek en Sound

Rabobank lanceert de optimistische ClubSupport campagne, met een moderne remake van het Cheers-nummer ‘Where everybody knows your name’.

Eneco

Bureau: ECD Publicis Groupe

Activatie Nutsbedrijven

Met de campagne ‘We doen het nu’ probeert Eneco om mensen te enthousiasmeren ‘die volgende duurzame stap vandaag te zetten.’

Week 29 – 2022

Nationale Nederlanden

Bureau: dentsuACHTUNG!

Belofte

Of je nu droomt van een B&B of een vroeg pensioen. Maak nu werk van jouw ideale later met de financiële oplossingen van Nationale-Nederlanden.

AmeriSave

Bureau: Arnold Worldwide

Verzekeren en Geldzaken

Hypotheekverstrekker AmeriSave schakelt de beroemde producer en muzikant CeeLo Green in om de lage tarieven van AmeriSave laag te houden.

Moen

Bureau: Havas Chicago

Tech en telecom

In de campagne van Moen voor Smart Faucet met Motion Control verandert alles wat een man aanraakt in goud, en is dus niet meer bruikbaar. Maar met zijn contactloze Smart Faucet met bewegingsbesturing kan hij deze ‘vloek’ omzeilen..

Nationale Nederlanden

Bureau: DentsuAchtung

Verzekeren en Geldzaken

Verzekeraar Nationale-Nederlanden laat met de campagne ‘kom maar op met het leven’ zien dat je met hun hulp jouw ideale ‘later’ zelf in de hand hebt.

Ministerie van Defensie

Bureau: Steam

Activatie Jongeren

Met de nieuwe campagne van Defensie willen ze ‘generatie D’ aanspreken. Dit is de generatie die durft te falen om verder te kunnen groeien.

Samsung

Activatie Influencers Muziek en Sound

Voor een commerciële samenwerking met Samsung heeft zangeres Delany een nieuwe single uitgebracht. Met de samenwerking worden de Galaxy Buds2, oordopjes, onder de aandacht gebracht.

Undiemeister®

Bureau: Bardoul Reclamefilms

Fashion

Een korte opvallende commercial van Undiemeister® waarin hun nieuwe productlijn, swimwear, wordt geïntroduceerd.

Heineken

Eten en Drinken

Nederlands biermerk Heineken wil met de nieuwe campagne laten zien hoe waardevol werken in de horeca kan zijn en richt zich op het werven van nieuw personeel.