Commercial
Prikbord

Creativiteit en inspiratie zijn bij de strategische ontwikkeling van een campagne onlosmakelijk met elkaar verbonden. Doe hier inspiratie op met innovatieve en opvallende commercials uit binnen- en buitenland.

In samenwerking met commercialreview.nl

Metakids

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising

Activatie

Goed doel Metakids start confronterende campagne, ‘en we konden er niks aan doen’, rondom erfelijke aftakeling bij kinderen m

Zwitsal

Bureau: Boomerang Agency

Belofte Household-and-bodycare

Er zijn al vele generaties grootgebracht met de producten van Zwitsal en precies dat wilde ze laten zien in de nieuwste campagne.

Bolletje

Bureau: Havas Lemz

Eten en Drinken

Bolletje brengt bakker Daan uit het logo tot leven. Hij observeert zijn collega Suus die naarstig op zoek is naar een lekker én voedzaam tussendoortje, maar zonder succes. Bakker Daan schiet haar te hulp.

Week 26 – 2022

Bertolli

Bureau: DDB Unlimited

Eten en Drinken

In deze tweede Bertolli commercial gaat chef Fabio voor Bertolli in Italië op zoek naar het beste recept voor een Bolognese pastasaus.

Sisi (Vrumona)

Bureau: Joe Public

Eten en Drinken

In de nieuwe campagne fungeert de Sisi Rider als een soort rattenvanger van Hamelen door de bekende See See Rider tune uit de luidsprekers te laten schallen en mensen bij elkaar te brengen.

Staatsloterij

Bureau: TBWA\NEBOKO

Kansspelen

Het salaris van je baas! Mag je je dan even één dag voelen als je baas? Dat is de boodschap van deze Droomsalaristrekking commercial van Staatsloterij

Week 25 – 2022

Rivella

Bureau: Alfred International

Eten en Drinken Familie

Met deze campagne wil het merk zijn positie binnen het frisdrankensegment versterken door het verfrissende karakter te benadrukken en de associatie met de natuur en rust verder uit te bouwen.

Fietsvoordeelshop.nl

Bureau: Natwerk

Vervoer

In de allereerste commercial zien we hoe een vrouw haar nieuwe liefde ontmoet op een e-bike van Fietsvoordeelshop.nl. De boodschap is om niet binnen te blijven zitten maar je fiets te gebruiken.

Dienst Justitiële Inrichtingen

Jongeren Samenwerken

Dienst Justitiële Inrichtingen is een wervingscampagne begonnen. Ze willen tonen dat er meer achter het werk van o.a. sociaal werkers en beveiligers zit.

Week 24 | 2022

Danoontje + Jeugdfonds

Bureau: Shoq

Belofte Eten en Drinken Gezonder leven (eten en bewegen)

Danoontje en Jeugdfond slaan de handen ineen. Door geldzorgen kan één op de elf kinderen niet op sport- of muziekles, hier willen ze iets aan doen.

Albert Heijn

Bureau: TBWA\NEBOKO

Eten en Drinken Influencers

In de nieuwe commercial van de supermarktketen zien we Ilse niet meer als brave moeder met het gezin. Ze zit met de lover van de buurvrouw, Tony Junior, en dat vind ze wel erg uhm…. lekker.

Fonds Gehandicaptensport

Bureau: TBWA\NEBOKO

Belofte Gezonder leven (eten en bewegen)

‘We zijn niet beperkt, we worden beperkt’: is de boodschap van de nieuwe commercial van Fonds Gehandicaptensport. Ze willen eerlijkheid in sport, het moet voor iedereen beschikbaar zijn.

Week 23 – 2022

Metakids

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising

Activatie

Goed doel Metakids start confronterende campagne, ‘en we konden er niks aan doen’, rondom erfelijke aftakeling bij kinderen m

Zwitsal

Bureau: Boomerang Agency

Belofte Household-and-bodycare

Er zijn al vele generaties grootgebracht met de producten van Zwitsal en precies dat wilde ze laten zien in de nieuwste campagne.

Nationale Bioscoop bon

Bureau: Selmore Creative Agency

Activatie Belofte

In de campagne van de Nationale Bioscoopbon ligt de focus op het stimuleren van meer bioscoopbezoek, met als thema ‘bonvol verrassingen’.

Zwitserleven

Duurzaam en Natuur Verzekeren en Geldzaken

De nieuwe campagne van verzekeraar Zwitserleven ruilt persoonlijke zekerheid en genieten in voor samenwerking – via werkgever – voor een duurzame toekomst.

Bolletje

Bureau: Havas Lemz

Eten en Drinken

Bolletje brengt bakker Daan uit het logo tot leven. Hij observeert zijn collega Suus die naarstig op zoek is naar een lekker én voedzaam tussendoortje, maar zonder succes. Bakker Daan schiet haar te hulp.

Kruidvat

Bureau: DDB Unlimited

Household-and-bodycare Inhaker

Kruidvat luidt de zomer in met een humoristische campagne waarbij de drogisterijketen laat zien dat het het om meer draait dan alleen het voordeel..

Bertolli

Bureau: DDB Unlimited

Eten en Drinken

In deze tweede Bertolli commercial gaat chef Fabio voor Bertolli in Italië op zoek naar het beste recept voor een Bolognese pastasaus.

Sisi (Vrumona)

Bureau: Joe Public

Eten en Drinken

In de nieuwe campagne fungeert de Sisi Rider als een soort rattenvanger van Hamelen door de bekende See See Rider tune uit de luidsprekers te laten schallen en mensen bij elkaar te brengen.