Mediaconsumptie & Mediabestedingen in (versoepelde) tijden van corona

Wordt er na de versoepeling van de lockdownmaatregelen nog steeds zoveel video gekeken? Is er al een verbetering in de mediabestedingen te zien? En hoe maak je eigenlijk content in coronatijd? Het antwoord op deze vragen vind je in het laatste slidedeck van AdAlliance over de mediaconsumptie en mediabestedingen in (versoepelde) tijden van corona. In […]

Webinar Peter Field over adverteren tijdens de coronacrisis: een terugblik

Op dinsdag 26 mei vond de webinar met marketinggoeroe en ROI deskundige Peter Field plaats, georganiseerd door egta, The Global TV Group en Screenforce. Onderwerp van de webinar was adverteren tijdens een recessie. De concrete vraag is: wat kunnen we leren over adverteren uit eerdere recessies en in hoeverre zijn deze lessen bruikbaar tijdens de […]

Corona creëert creativiteit TV-commercials

Inhaakcampagnes zijn er zolang er reclame is. Ze spelen veelal in op actuele thema’s en dat kan er in deze tijd maar één zijn. Corona. Sinds de persconferentie van premier Rutte op 16 maart jl. is een groot aantal TV-campagnes geannuleerd, maar tegelijkertijd zijn daar veel corona-campagnes voor in de plaats gekomen. Nielsen telde er […]

Lessen van Peter Field: adverteren tijdens eerdere recessies vertaald naar coronacrisis

Egta, de Europese TV- en radiomarketingorganisatie, heeft marketingdeskundige Peter Field gevraagd om een webinar te geven over adverteren tijdens een recessie, op basis van data uit de IPA databank. De concrete vraag is: wat kunnen we leren over adverteren uit eerdere recessies en in hoeverre zijn deze lessen bruikbaar tijdens de coronacrisis? Zijn aanbevelingen voor […]