Koffiedik Kijken is dé nieuwjaarsbijeenkomst van de media, marketing- en communicatiebranche. Diverse sprekers nemen een kijkje in de glazen bol: wat brengt het nieuwe jaar voor bureaus, exploitanten, adverteerders, goeroes, BN’ers, columnisten en politici? Wie gaat het maken in het nieuwe jaar en wie valt er af? Welke producten zien we niet meer terug? Op welke media zijn we nu echt uitgekeken en wat breekt nu juist door? Waar moeten bureaus en adverteerders op inzetten? Staat ons een nieuw crisisjaar te wachten of gloort er licht aan de horizon?
Het Gouden Koffiekopje ging in 2023 naar Ruben Scheurs voor zijn voorspellingen over onder andere diversiteit, content eisen van adverteerders en data & privacy. Deze editie mochten we luisteren naar de voorspellingen van Kristel Vanderlinden, Gijs de Bruijn, Janneke Niessen, Danny Membre en René Watzema. Wie van hen heeft het bij het juiste eind en wint komend jaar het Gouden Koffiekopje voor beste voorspelling?
Voor meer info en tickets kun je hier terecht.