Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

15/12/22
- 25 april
The Future of Brands conferentie – 25 en 26 april

Vlak voor de feestdagen zijn de thema’s bekend gemaakt van de The Future of Brands conferentie. Je kan ze hier bekijken en je inschrijven voor het evenement.

De conferentie vindt 25 en 26 april plaats in Londen. Er worden meer dan 500 merkexperts en aankomende experts verwacht uit de reclame-industrie die de toekomst van de topmerken zullen gaan bepalen. Het evenement wordt georganiseerd door Mediatel.

In 2023 licht de focus op:

• Media: Excellentie in planning en nieuwe kansen
• Budgetten: Waar geven merken en consumenten hun geld uit
• Vertrouwen: Hoe bouw je vertrouwen in je merk?
• Aankopen: Hoe stroomlijn je de klant ervaring over de diverse kanalen
• Insights: Data die marketing en merk resultaten verbeteren
• Meten: Betere tools en meettechnieken
• Merk: Storytelling, brand safety, geschiktheid en verantwoordelijkheid
• Sustainability: Serieus de leiding nemen in klimaat doelstellingen
• Talent: Welke vaardigheden zijn nodig in de toekomst
• Creativiteit: Boodschappen die opvallen in een overvolle arena

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Data Analist

Binnen het Data & Strategy team houden we ons onder andere bezig met het leveren

Commercial Traffic & AVS Specialist

Commercial traffic & AVS vormt samen met Campaign Planning het Sales Operations team. En sámen

Manager Public Affairs Benelux

Discovery Networks is één van de toonaangevende concerns in de media-entertainmentindustrie. In Amsterdam werken we

16 maart

TV Jaarrapport 2020 | Screenforce

Donderdag 16 maart presenteert Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Met hoeveel procent is de

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en