23 TV CEO’s vertellen hoe TV merken bouwt

De TV van morgen wordt nu gecreëerd. De Global TV Group geeft in een aantal video’s een beeld van de mogelijkheden die TV biedt aan adverteerders en van de evolutie van het medium TV. Daarvoor geeft de Global TV Group het woord aan 23 CEO’s, directeuren en directie-voorzitters van TV-bedrijven en TV-saleshuizen. In de video’s […]

De 10 belangrijkste marketing momenten van 2021 door Mark Ritson

Ieder jaar geeft marketingguru en Marketingweek columnist Mark Ritson weer een overzicht van de belangrijkste marketing momenten van het afgelopen jaar. In zijn lezing voor de Marketing Academy op 16 december kwamen deze keer gebeurtenissen voorbij die varieerden van Reebok tot Tiffany, van Bezos tot Burger King en van Brand purpose tot Meta. Screenforce heeft […]

Jumbo is de leukste en meest effectieve kerstcommercial in 2021

Kerst staat voor de deur en elk jaar wordt er weer met grote interesse uitgekeken naar de kerstcommercials uit binnen- en buitenland. Kerstcommercials hebben een speciaal plekje in ons hart, ondanks dat we weten dat het reclame is en dat we ons geld moeten laten rollen. Ook dit jaar hebben de verschillende vakbladen weer lijsten […]

Case: Talpa | Coca Cola ‘Breakology’

Coca Cola presenteert ‘Breakology. Dé break die je nodig hebt om even te resetten. Een co-creatie van Coca-Cola, UM en Talpa Network met als doelstellingen: top of mind zijn bij nieuwe én oude Coca-Cola Light lovers tussen de 30 en 59 jaar. Hoe we dat hebben gedaan? Eerst creëerden we urgentie, daarna gaven we invulling […]