Wat vindt Bright van het TV-toestel?

Tv-fabrikanten als Samsung, LG, Sony en Philips voegen steeds meer functies toe aan hun smart tv’s. Vinden we dit wel zo handig? Hoe ziet de geschiedenis van ons favoriete apparaat in de huiskamer er überhaupt uit? Wat waren de tops en wat waren de flops. Merijn Doggen van RTL’s Bright neemt het met je door […]

Nieuwe regels influencers Mediawet

Sinds vorige week is bekend wat de Mediawet voor influencers betekent. Talenten met meer dan 500.000 volgers krijgen vanaf nu met nieuwe regels te maken, naast de Reclamecode Social Media & Influencer Marketing. De branche is blij dat hier eindelijk duidelijkheid over is. Wat betekent dit voor samenwerken met influencers? Hoe zien de regels er […]

Accenture onderzoekt lange termijn ROI in Canadese markt

Accenture heeft in opdracht van de Canadese TV-marketingorganisatie ThinkTV meer dan 3 miljard Canadese dollars aan mediabestedingen en de verkoopresultaten geanalyseerd van 105 verschillende adverteerders afkomstig uit vier verschillende branches. Bij de eerste analyse in 2019 lag de focus nog helemaal op de korte termijn. Daaruit bleek dat investeren in reclame binnen één jaar loont […]

23 TV CEO’s vertellen hoe TV merken bouwt

De TV van morgen wordt nu gecreëerd. De Global TV Group geeft in een aantal video’s een beeld van de mogelijkheden die TV biedt aan adverteerders en van de evolutie van het medium TV. Daarvoor geeft de Global TV Group het woord aan 23 CEO’s, directeuren en directie-voorzitters van TV-bedrijven en TV-saleshuizen. In de video’s […]