Egta’s Expert series: Insights in de aandachteconomie

Is aandacht de meest waardevolle grondstof in de wereld? Nu content producenten en merken allemaal hun best doen om de aandacht van de consument te vangen wordt deze meeteenheid steeds belangrijker. Hoe meer aandacht de reclame krijgt, des te beter zijn de bedrijfsresultaten. Vanwege World TV Day, door de Verenigde Naties uitgeroepen op jaarlijks 21 […]

Het kerstcommercialseizoen 2022 van start

In de UK is het alweer volop Kerst op TV. Van de klassieke ‘home alone’ kerstcommercial tot de meer betekenisvolle commercial over kinderen en ouderen die het moeilijk hebben tijdens de feestdagen, alle thema’s komen voorbij. De trend die binnen de kerstcommercials al jaren te zien is en nog steeds duidelijk naar voren komt is […]

Tom de Bruyne: Wat is de rol van media in onze samenleving

Screenforce heeft marketingdeskundige Tom de Bruyne gevraagd om in een presentatie zijn visie te geven over de rol van media in onze samenleving en hoe hij denkt over de kracht van TV in de huidige marketingmix. Hij gaf zijn presentatie tijdens de afstudeerbijeenkomst van TV-Masters. Zijn aanpak in de presentatie is zeer innovatief. In plaats […]