Om marketeers een hart onder de riem te steken in deze bizarre tijden heeft Screenforce onlangs in samenwerking met Marketing Week een winactie uitgeschreven voor een mini MBA in Marketing van Mark Ritson.
Om kans te maken werden marketeers opgeroepen om een foto van hun werkplek te sturen en aan te geven waarom zij de mini MBA in Marketing moeten winnen.
De gelukkig winnaar is Matthijs Roumen, Strategy Director bij M2Media. Zijn motivatie:
“Wat een te gekke actie! Ik ben enorm fan van het aanstekelijke en nuchtere karakter van Mark Ritson. In de bijlage is een foto van mijn werkplek te vinden. En zoals je kan zien staat Mark Ritson, na al het bijzondere werk dat ik heb gelezen van Les Binets, Richard Shotton, Al Ries, Rory Sutherland, Hegaty en vele andere marketinglegendes, helemaal bovenaan op mijn wishlist! Ik kijk erg uit naar het volgen van de mini MBA van Mark Ritson om mijn collega’s, klanten en mezelf nog slimmer te maken in het vak.”
De mini MBA in Marketing start in april 2021.