Nieuws

21/10/24

The Future of TV Advertising Global 2024 | Winactie & 30% korting

Nieuws Inspiratie Kennis

Op dinsdag 10 en woensdag 11 december vindt de zevende editie plaats van The Future of TV Advertising Global en viert daarmee zijn 15-jarig bestaan.

Topics: Targetted TV Advertising, TV-reclame, Aandacht, Online Video, Reclame-effect

25/09/24

Screenforce Day 2024: de kracht van premium content

Nieuws Inspiratie Kennis

Op dinsdagmiddag 24 september werd in de Johan Cruijff Arena Screenforce Day 2024 georganiseerd. Het programma bestond uit 2 delen: The Future of TV Advertising,

Topics: Mediabestedingen, Online Video, Reclame-effect, TV-reclame

16/09/24

Whitepaper Blauw Research: Boost jouw merk met impactvolle creatie

Nieuws Inspiratie Kennis

Eind 2023 won de Baak een EFFIE voor het succes van haar campagne, waarbij Blauw Research erkend werd voor haar onderscheidende bijdrage. Dat nieuws leidde

12/09/24

Event: Screenforce Day 2024 | The Future of TV Advertising

Nieuws Inspiratie Kennis

Dinsdag 24 september is het tijd voor een middag Future of TV Advertising tijdens Screenforce Day 2024. In de Johan Cruijff ArenA kijken we samen

Topics: TV-reclame, Online Video, Reclame-effect

09/09/24

Orlando Wood over creatieve armoede in reclame

Nieuws Inspiratie Kennis Persberichten

Onlangs sprak Adformatie journalist Roderick Mirande met Orlando Wood. Dé zendeling tegen creatieve armoede in reclame komt namelijk naar Nederland. Op 24 september spreekt hij

Topics: Reclame-effect

25/07/24

Screenforce Day 2024: The Future of TV Advertising Amsterdam

Inspiratie Persberichten

Nationale en internationale sprekers geven hun visie op de ontwikkelingen in de TV-industrie Op dinsdag 24 september bundelen Screenforce en The Future Of TV Advertising,

Topics: Mediabestedingen, Online Video, Reclame-effect, TV-reclame

01/07/24

Bereid je nu vast voor op je kerstcommercial van 2024

Onderzoek Inspiratie Kennis

Terwijl de zomer net begonnen is, zijn de voorbereidingen voor de kerstcampagnes van veel adverteerders al in volle gang. Reden voor System1 om in hun

Topics: Cases, Online Video, Reclame-effect, TV-reclame

27/05/24

De winnaars van de Kantar Creative Effectiveness Awards 2024 hebben het beste naar hun consument geluisterd

Kennis Onderzoek Inspiratie

Om een merk te laten groeien is het essentieel dat meer mensen je merk in overweging nemen. Dat doen mensen op het moment dat ze

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

05/03/24

Maandelijks overzicht van nieuwe TV-adverteerders op screenforce.nl

Nieuws Inspiratie Kennis

Vanaf nu kun je alle adverteerders die nieuw zijn op het medium TV, vinden op de Screenforce website. Iedere maand weer zijn er merken die

Topics: Mediabestedingen, TV-reclame

05/02/24

De 10 best gelezen artikelen van 2023: het jaar samengevat

Inspiratie Kennis

Het begin van een nieuw jaar: tijd voor nieuwe plannen maar ook tijd om nog eens terug te kijken naar het afgelopen jaar. Het jaar

Topics: Kijkcijfers, Reclame-effect, TV Jaarrapport, TV-reclame, Cases, Jongeren en media

26/01/24

De Gouden Loeki: 90’s klassiekers, recente winnaars en de voorspelling voor 2024

Nieuws Inspiratie

Het is weer bijna zo ver: de Gouden Loeki 2023 wordt in maart uitgereikt. Om alvast in de stemming te komen heeft Adriaan Hogervorst, Head

Topics: Reclame-effect

09/10/23

Welke aanpak werkt het beste voor kerstcommercials

Onderzoek Inspiratie Nieuws

Nederlanders houden van humor en nuchtere commercials In veel Europese landen en in de VS barst binnenkort het kerstcommercial seizoen los. In Nederland moeten we

Topics: Cases, TV-reclame