Nieuws

06/06/25

Case: Volvo’s Branded content campagne met Het Perfecte Plaatje leidt tot verdubbeling in online zoekopdrachten

Inspiratie Kennis

De samenwerking tussen Volvo, Het Perfecte Plaatje, ITV Studios Netherlands en Ad Alliance laat zien dat de impact branded content nog veel verder reikt dan

Topics: Cases

12/05/25

AI helpt winnaars Kantar Creative Effectiveness Awards om consument te raken

Nieuws Inspiratie

AI heeft ook in de reclamewereld een ongekende revolutie teweeggebracht. Marketeers die deze revolutie omarmen zijn hierdoor in staat om juist diepere, persoonlijkere connecties met

Topics: Online Video, TV-reclame, Creatie, Effectiviteit

29/04/25

Martin Andree keynote spreker bij NIMA Marketing Day 2025

Kennis Inspiratie

Met korting naar NIMA Marketing Day 2025 Op 12 juni 2025 vindt de negende editie van NIMA Marketing Day (NMD) plaats in DeFabrique, georganiseerd door

27/03/25

Drie regels om reclame-uitgaven in 2025 te optimaliseren

Nieuws Onderzoek Inspiratie

Merken staan onder steeds grotere druk om elke uitgegeven cent te verantwoorden. Hoe kunnen zij in dat licht de allocatie van hun reclamebudgetten heroverwegen om

Topics: Mediabestedingen, Online Video, Reclame-effect, ROI, Effectiviteit

20/03/25

Case: Cristal x Ads & Data met TV, BVOD en Smart AD formats

Inspiratie

Ads & Data gebruikt TV, BVOD en Smart AD formats om de aantrekkingskracht van Cristal bij jongere doelgroepen te vernieuwen Algemene informatie Land: België Bedrijf:

Topics: Cases

20/03/25

Case: REWE Group x RTL Germany – Addressable TV-integratie

Inspiratie

RTL Germany’s TV frequency capping: Het vernieuwen van de advertentie-impact van REWE Group met Addressable TV-integratie Algemene informatie Land: Duitsland Bedrijf: RTL Germany / Ad

Topics: Cases

20/03/25

Case: Van Aquarius naar Powerade

Inspiratie

Hoe TV-integraties tijdens Belgische voetbalwissels Aquarius opnieuw introduceerden als Powerade Algemene informatie Land: België Bedrijf: Transfer Media Klant: Aquarius sportdrank (Powerade) Sector: FMCG, frisdranken Periode:

Topics: Cases

13/03/25

Case: Vinted x Channel 4 (UK)

Inspiratie

Hoe social branded content van Channel 4 tweedehands kleding tot echte mode maakte Algemene informatie Land: Verenigd Koninkrijk Bedrijf: Channel 4 Klant: Vinted Sector: Tweedehands

Topics: Cases

20/01/25

Werken anti-reclames?

Inspiratie Kennis

Merken durven steeds vaker te kiezen voor reclames die niet louter focussen op het ophemelen van hun eigen product. Goed idee of niet? Vodafone introduceerde

Topics: Reclame-effect, Effectiviteit

16/01/25

CASE: VriendenLoterij x Moordfeest

Inspiratie

Vriendenloterij scoort met Moordfeest De campagne De VriendenLoterij zette groots in op het meeslepende programma Moordfeest en gaf kijkers een unieke kans om zelf deel

Topics: Effectiviteit, Cases, Reclame-effect

16/01/25

CASE: Smint x Talpa Network

Inspiratie

Een krachtige boost voor het merk Samen met Talpa Network heeft Smint een opvallende branded content-campagne gelanceerd, waarmee het merk een frisse en relevante positionering

Topics: Cases, Reclame-effect, Creatie

11/12/24

CASE: Odido x Heineken x De Sportzomer

Inspiratie

De Oranjezomer: verhalen die verbinden en impact maken Tijdens het EK Voetbal, de Olympische Spelen en Formule 1 bracht Talpa Network samen met partners een

Topics: Cases