Nieuws
27/03/25
Drie regels om reclame-uitgaven in 2025 te optimaliseren

Nieuws Onderzoek Inspiratie
Merken staan onder steeds grotere druk om elke uitgegeven cent te verantwoorden. Hoe kunnen zij in dat licht de allocatie van hun reclamebudgetten heroverwegen om
Topics: Mediabestedingen, Online Video, Reclame-effect, ROI, Effectiviteit
20/03/25
Case: Cristal x Ads & Data met TV, BVOD en Smart AD formats

Inspiratie
Ads & Data gebruikt TV, BVOD en Smart AD formats om de aantrekkingskracht van Cristal bij jongere doelgroepen te vernieuwen Algemene informatie Land: België Bedrijf:
Topics: Cases
20/03/25
Case: REWE Group x RTL Germany – Addressable TV-integratie

Inspiratie
RTL Germany’s TV frequency capping: Het vernieuwen van de advertentie-impact van REWE Group met Addressable TV-integratie Algemene informatie Land: Duitsland Bedrijf: RTL Germany / Ad
Topics: Cases
20/03/25
Case: Van Aquarius naar Powerade

Inspiratie
Hoe TV-integraties tijdens Belgische voetbalwissels Aquarius opnieuw introduceerden als Powerade Algemene informatie Land: België Bedrijf: Transfer Media Klant: Aquarius sportdrank (Powerade) Sector: FMCG, frisdranken Periode:
Topics: Cases
13/03/25
Case: Vinted x Channel 4 (UK)

Inspiratie
Hoe social branded content van Channel 4 tweedehands kleding tot echte mode maakte Algemene informatie Land: Verenigd Koninkrijk Bedrijf: Channel 4 Klant: Vinted Sector: Tweedehands
Topics: Cases
20/01/25
Werken anti-reclames?

Inspiratie Kennis
Merken durven steeds vaker te kiezen voor reclames die niet louter focussen op het ophemelen van hun eigen product. Goed idee of niet? Vodafone introduceerde
Topics: Reclame-effect, Effectiviteit
16/01/25
CASE: VriendenLoterij x Moordfeest

Inspiratie
Vriendenloterij scoort met Moordfeest De campagne De VriendenLoterij zette groots in op het meeslepende programma Moordfeest en gaf kijkers een unieke kans om zelf deel
Topics: Cases, Reclame-effect, Effectiviteit
16/01/25
CASE: Smint x Talpa Network

Inspiratie
Een krachtige boost voor het merk Samen met Talpa Network heeft Smint een opvallende branded content-campagne gelanceerd, waarmee het merk een frisse en relevante positionering
Topics: Reclame-effect, Creatie, Cases
11/12/24
CASE: Odido x Heineken x De Sportzomer

Inspiratie
De Oranjezomer: verhalen die verbinden en impact maken Tijdens het EK Voetbal, de Olympische Spelen en Formule 1 bracht Talpa Network samen met partners een
Topics: Cases
21/10/24
The Future of TV Advertising Global 2024 | Winactie & 30% korting

Inspiratie Kennis Nieuws
Op dinsdag 10 en woensdag 11 december vindt de zevende editie plaats van The Future of TV Advertising Global en viert daarmee zijn 15-jarig bestaan.
Topics: Online Video, Reclame-effect, Targetted TV Advertising, TV-reclame, Aandacht
25/09/24
Screenforce Day 2024: de kracht van premium content

Nieuws Inspiratie Kennis
Op dinsdagmiddag 24 september werd in de Johan Cruijff Arena Screenforce Day 2024 georganiseerd. Het programma bestond uit 2 delen: The Future of TV Advertising,
Topics: Mediabestedingen, Online Video, Reclame-effect, TV-reclame
16/09/24
Whitepaper Blauw Research: Boost jouw merk met impactvolle creatie

Inspiratie Kennis Nieuws
Eind 2023 won de Baak een EFFIE voor het succes van haar campagne, waarbij Blauw Research erkend werd voor haar onderscheidende bijdrage. Dat nieuws leidde