Nieuws

27/03/25

Drie regels om reclame-uitgaven in 2025 te optimaliseren

Nieuws Onderzoek Inspiratie

Merken staan onder steeds grotere druk om elke uitgegeven cent te verantwoorden. Hoe kunnen zij in dat licht de allocatie van hun reclamebudgetten heroverwegen om

Topics: Mediabestedingen, Online Video, Reclame-effect, ROI, Effectiviteit

20/03/25

Case: Cristal x Ads & Data met TV, BVOD en Smart AD formats

Inspiratie

Ads & Data gebruikt TV, BVOD en Smart AD formats om de aantrekkingskracht van Cristal bij jongere doelgroepen te vernieuwen Algemene informatie Land: België Bedrijf:

Topics: Cases

20/03/25

Case: REWE Group x RTL Germany – Addressable TV-integratie

Inspiratie

RTL Germany’s TV frequency capping: Het vernieuwen van de advertentie-impact van REWE Group met Addressable TV-integratie Algemene informatie Land: Duitsland Bedrijf: RTL Germany / Ad

Topics: Cases

20/03/25

Case: Van Aquarius naar Powerade

Inspiratie

Hoe TV-integraties tijdens Belgische voetbalwissels Aquarius opnieuw introduceerden als Powerade Algemene informatie Land: België Bedrijf: Transfer Media Klant: Aquarius sportdrank (Powerade) Sector: FMCG, frisdranken Periode:

Topics: Cases

13/03/25

Case: Vinted x Channel 4 (UK)

Inspiratie

Hoe social branded content van Channel 4 tweedehands kleding tot echte mode maakte Algemene informatie Land: Verenigd Koninkrijk Bedrijf: Channel 4 Klant: Vinted Sector: Tweedehands

Topics: Cases

20/01/25

Werken anti-reclames?

Inspiratie Kennis

Merken durven steeds vaker te kiezen voor reclames die niet louter focussen op het ophemelen van hun eigen product. Goed idee of niet? Vodafone introduceerde

Topics: Reclame-effect, Effectiviteit

16/01/25

CASE: VriendenLoterij x Moordfeest

Inspiratie

Vriendenloterij scoort met Moordfeest De campagne De VriendenLoterij zette groots in op het meeslepende programma Moordfeest en gaf kijkers een unieke kans om zelf deel

Topics: Cases, Reclame-effect, Effectiviteit

16/01/25

CASE: Smint x Talpa Network

Inspiratie

Een krachtige boost voor het merk Samen met Talpa Network heeft Smint een opvallende branded content-campagne gelanceerd, waarmee het merk een frisse en relevante positionering

Topics: Reclame-effect, Creatie, Cases

11/12/24

CASE: Odido x Heineken x De Sportzomer

Inspiratie

De Oranjezomer: verhalen die verbinden en impact maken Tijdens het EK Voetbal, de Olympische Spelen en Formule 1 bracht Talpa Network samen met partners een

Topics: Cases

21/10/24

The Future of TV Advertising Global 2024 | Winactie & 30% korting

Inspiratie Kennis Nieuws

Op dinsdag 10 en woensdag 11 december vindt de zevende editie plaats van The Future of TV Advertising Global en viert daarmee zijn 15-jarig bestaan.

Topics: Online Video, Reclame-effect, Targetted TV Advertising, TV-reclame, Aandacht

25/09/24

Screenforce Day 2024: de kracht van premium content

Nieuws Inspiratie Kennis

Op dinsdagmiddag 24 september werd in de Johan Cruijff Arena Screenforce Day 2024 georganiseerd. Het programma bestond uit 2 delen: The Future of TV Advertising,

Topics: Mediabestedingen, Online Video, Reclame-effect, TV-reclame

16/09/24

Whitepaper Blauw Research: Boost jouw merk met impactvolle creatie

Inspiratie Kennis Nieuws

Eind 2023 won de Baak een EFFIE voor het succes van haar campagne, waarbij Blauw Research erkend werd voor haar onderscheidende bijdrage. Dat nieuws leidde