Nieuws
16/01/25
CASE: VriendenLoterij X Moordfeest

Inspiratie
Vriendenloterij scoort met Moordfeest De campagne De VriendenLoterij zette groots in op het meeslepende programma Moordfeest en gaf kijkers een unieke kans om zelf deel
Topics: Cases, Reclame-effect, Effectiviteit
16/01/25
CASE: Smint x Talpa Network

Inspiratie
Een krachtige boost voor het merk Samen met Talpa Network heeft Smint een opvallende branded content-campagne gelanceerd, waarmee het merk een frisse en relevante positionering
Topics: Cases, Reclame-effect, Creatie
11/12/24
CASE: Odido x Heineken x De Sportzomer

Inspiratie
De Oranjezomer: verhalen die verbinden en impact maken Tijdens het EK Voetbal, de Olympische Spelen en Formule 1 bracht Talpa Network samen met partners een
Topics: Cases
23/09/24
Case: Effectiviteit product placement van Lays in B&B Vol Liefde

Nieuws
We kijken B&B Vol Liefde vooral vanwege de ‘bijzondere types’, product placement van Lays valt op 8 Procent van de kijkers noemt Lays uit zichzelf
Topics: Cases, Reclame-effect, Aandacht
17/09/24
CASE: Grolsch x Humanitas

Nieuws
Grolsch en Humanitas bundelen krachten in strijd tegen eenzaamheid. De behoefte aan menselijke connectie is universeel, toch groeit het aantal mensen dat eenzaam is met
Topics: Cases
12/09/24
Case: Merkbekendheid belangrijk voor consument in overweging elektrische automerken

Kennis
Headlines onderzoek: Het onderzoek van Ad Alliance, uitgevoerd in samenwerking met Dynata, omvatte 1150 deelnemers van 18 jaar en ouder met een rijbewijs Campagnes op
Topics: Cases
04/09/24
Case: hoe Nike in een digitale valkuil is gevallen

Nieuws
Net als concurrent Adidas voor hen, stapte Nike een aantal jaar geleden over op een pure data-driven en Direct-to-Consumer korte termijn marketingstrategie. Met desastreuze gevolgen
Topics: Cases
15/07/24
Hoe werken videoreclamecontacten in de echte wereld?

Nieuws Onderzoek Kennis
In de afgelopen jaren heeft Screenforce Duitsland, de zusterorganisatie van Screenforce, verschillende onderzoeken laten uitvoeren. Van eye-tracking van verschillende mediakanalen, het in kaart brengen van
Topics: Cases, Reclame-effect, TV-reclame, Aandacht
01/07/24
Bereid je nu vast voor op je kerstcommercial van 2024

Onderzoek Inspiratie Kennis
Terwijl de zomer net begonnen is, zijn de voorbereidingen voor de kerstcampagnes van veel adverteerders al in volle gang. Reden voor System1 om in hun
Topics: TV-reclame, Cases, Online Video, Reclame-effect
03/06/24
Lineaire TV blijft de eerste keuze bij het aanzetten van de TV

Onderzoek Kennis
Derde editie The new life of the living room onderzoek RTL AdAlliance. RTL AdAlliance, het internationale saleshuis van RTL, heeft de resultaten gedeeld van de
Topics: Cases, Online Video
21/05/24
Attentie, attentie! Attention Economy on its way!

Onderzoek Kennis
De overvloed aan content en reclameboodschappen zorgt ervoor dat consumenten meestal alleen scannen, snel filteren en een ultrakorte aandachtspanne hebben. Hoe en waar kun je
Topics: Aandacht, Cases, Reclame-effect
22/04/24
Profiteer van de kansen van sportsponsoring

Onderzoek Kennis
Met de Olympische Spelen in Parijs en het EK Voetbal in Berlijn in het vooruitzicht belooft 2024 een mooi sportjaar te worden. En dan hebben