Nieuws

24/06/24

Egta Industrie Charter: Multiplatform video- & audio organisaties verenigen zich rond vijf prioriteiten

Nieuws

Nieuwe Industrie Charter schetst de gezamenlijke ambitie en gezamenlijke toezeggingen van multiplatform video- & audio organisaties wereldwijd, als sleutels tot succes in de mediawereld van

20/06/24

Screenforce opent inschrijving vierde editie TV Masters

Nieuws Kennis

De zesdelige Total Video masterclass start dit najaar Na drie succesvolle edities, gaat op donderdag 26 september de vierde masterclass TV Masters van start. TV

Topics: Reclame-effect, Regelgeving TV-reclame, TV-reclame, Aandacht, Kijkcijfers, Online Video

11/06/24

Talpa Network lanceert QRomo in reclameblokken

Nieuws Persberichten

Talpa Network koppelt tv-zenders aan 400.000 kassasystemen Afgelopen weekend is Talpa Network van start gegaan met de eerste reclamespots met de ‘QRomo’. Deze QR-code op

06/06/24

Cannes Lions 2024: RTL Beach in het teken van de toekomst van de reclamebranche

Kijktip Nieuws Kennis

De media-industrie maakt zich weer op voor Het Cannes Lions Festival of Creativity dat van 17 t/m 21 juni plaatsvindt aan de Zuid Franse Côte

Topics: Online Video, TV-reclame

03/06/24

Lineaire TV blijft de eerste keuze bij het aanzetten van de TV

Onderzoek Kennis

Derde editie The new life of the living room onderzoek RTL AdAlliance. RTL AdAlliance, het internationale saleshuis van RTL, heeft de resultaten gedeeld van de

Topics: Case studies, Online Video

27/05/24

De winnaars van de Kantar Creative Effectiveness Awards 2024 hebben het beste naar hun consument geluisterd

Onderzoek Inspiratie Kennis

Om een merk te laten groeien is het essentieel dat meer mensen je merk in overweging nemen. Dat doen mensen op het moment dat ze

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

22/05/24

Ad Alliance gaat advertentieverkoop SkyShowtime vertegenwoordigen in Nederland

Nieuws

Exclusieve deal met Paramount Global over SAVOD-tier Mediasaleshuis Ad Alliance en Paramount Global gaan samenwerken op het gebeid van de advertentieverkoop in de SAVOD-tier van

21/05/24

Attentie, attentie! Attention Economy on its way!

Onderzoek Kennis

De overvloed aan content en reclameboodschappen zorgt ervoor dat consumenten meestal alleen scannen, snel filteren en een ultrakorte aandachtspanne hebben. Hoe en waar kun je

Topics: Case studies, Reclame-effect, Aandacht

14/05/24

Hoe groter, hoe beter: bioscoopreclame heeft de hoogste impact, zo blijkt uit onderzoek

Nieuws Onderzoek

Adverteren op het witte doek blijkt een slimme zet, mits de adverteerder een boodschap uitdraagt die past bij het bioscoopgevoel. Die en meer inzichten delen

Topics: ROI

13/05/24

TV als reclameplatform transparant en toegankelijk maken

Nieuws Kennis

Adverteerders meer inzicht geven in de ingekochte TV-campagnes en TV-data beter toegankelijk maken, dat is het doel van het TIP-Dashboard. De gratis tool van Screenforce

Topics: Techniek, TV-reclame, Mediabestedingen, Online Video

07/05/24

Ad Alliance en Warner Bros. Discovery sluiten exclusief partnership voor advertentieverkoop HBO Max in Nederland

Persberichten

Uitbreiding en versteviging online en SAVOD-positie Ad Alliance Op dinsdag 11 juni lanceert Warner Bros. Discovery de vernieuwde streamingdienst HBO Max in Nederland. Hierin worden

06/05/24

De transformatie van TV

Onderzoek Kennis

In een tijd waarin de digitale revolutie vrijwel alle facetten van ons leven beïnvloedt, bevindt het video-ecosysteem zich in volle transformatie. Geen enkel medium ontsnapt

Topics: Online Video, Techniek