Nieuws
20/05/22
Tom de Bruyne: Wat is de rol van media in onze samenleving
Inspiratie Kijktip Nieuws
Screenforce heeft marketingdeskundige Tom de Bruyne gevraagd om in een presentatie zijn visie te geven over de rol van media in onze samenleving en hoe
09/05/22
Kantar creative effectiveness awards 2022
Inspiratie Nieuws
Kantar heeft de winnaars van de Kantar Creative Effectiveness Awards 2022 bekend gemaakt: ‘s werelds beste TV, outdoor en digital reclames, gekozen door consumenten. De
03/05/22
A force for good: steeds meer TV-commercials stimuleren goed gedrag
Inspiratie Nieuws
Volgens de Nederlandse Reclamecode wordt onder reclame verstaan: ‘Iedere openbare en/of systematische directe dan wel indirecte aanprijzing van goederen, diensten en/of denkbeelden door een adverteerder
Topics: TV-reclame
14/02/22
23 TV CEO’s vertellen hoe TV merken bouwt
Inspiratie Kennis Nieuws
De TV van morgen wordt nu gecreëerd. De Global TV Group geeft in een aantal video’s een beeld van de mogelijkheden die TV biedt aan
Topics: Reclame-effect, ROI
21/12/21
De 10 belangrijkste marketing momenten van 2021 door Mark Ritson
Inspiratie Kennis Nieuws
Ieder jaar geeft marketingguru en Marketingweek columnist Mark Ritson weer een overzicht van de belangrijkste marketing momenten van het afgelopen jaar. In zijn lezing voor
Topics: Reclame-effect, ROI
20/12/21
Jumbo is de leukste en meest effectieve kerstcommercial in 2021
Inspiratie Nieuws
Kerst staat voor de deur en elk jaar wordt er weer met grote interesse uitgekeken naar de kerstcommercials uit binnen- en buitenland. Kerstcommercials hebben een
Topics: TV-reclame
20/12/21
Case: Talpa | Coca Cola ‘Breakology’
Inspiratie
Coca Cola presenteert ‘Breakology. Dé break die je nodig hebt om even te resetten. Een co-creatie van Coca-Cola, UM en Talpa Network met als doelstellingen:
Topics: Case studies
31/05/21
egta whitepaper: 40 cases tonen impact Covid-19 op reclame creatie
Covid 19 Inspiratie Nieuws
TV-broadcasters en hun saleshuizen moeten zich constant aanpassen aan het veranderende ‘Total Video’ landschap. Dat komt door de veranderingen in reclame-technologie, waardoor de TV-industrie zich
Topics: Case studies
21/05/21
Creativiteit in crisistijd: learnings van de meest creatieve en effectieve reclames
Covid 19 Inspiratie Nieuws Onderzoek
Kantar heeft een whitepaper uitgebracht naar aanleiding van de creative effectiveness awards 2021: ‘The five habits of highly effective advertisers’. De paper start met een
Topics: Reclame-effect, ROI
22/03/21
Case: Ad Alliance | PLUS ‘Bestemming: Weerzien’
Inspiratie
Rondom kerst 2020 sloeg Ad Alliance samen met PLUS en Initiative de handen ineen om een mooie 360 graden branded content-samenwerking op te tuigen. Het
Topics: Case studies
12/03/21
Ad Alliance onderzoek biedt inzicht in de impact van billboarding
Inspiratie Nieuws Onderzoek
Billboarding is een zeer effectief communicatiemiddel, ook al heb je slechts kort de tijd, om je merk over te brengen. Ad Alliance heeft op basis
Topics: Reclame-effect, ROI
15/12/20
Nederlandse kerstcommercials borduren voort op thema John Lewis: give a little love.
Inspiratie Nieuws
Kerstmis staat vlak voor de deur en elk jaar wordt er weer reikhalzend uitgekeken naar de kerstcommercials. Zoals gewoonlijk wordt de kerstperiode afgetrapt met de