Nieuws

24/05/22

Case: Ster | FarmCamps

Inspiratie

FarmCamps, al jaren een trouwe verschijning rondom NPO Zapp(elin), de kinderprogrammering van de NPO, besloot eind 2020 zijn kansen te grijpen én te verzilveren in

Topics: Case studies

20/05/22

Tom de Bruyne: Wat is de rol van media in onze samenleving

Inspiratie Kijktip Nieuws

Screenforce heeft marketingdeskundige Tom de Bruyne gevraagd om in een presentatie zijn visie te geven over de rol van media in onze samenleving en hoe

09/05/22

Kantar creative effectiveness awards 2022

Inspiratie Nieuws

Kantar heeft de winnaars van de Kantar Creative Effectiveness Awards 2022 bekend gemaakt: ‘s werelds beste TV, outdoor en digital reclames, gekozen door consumenten. De

03/05/22

A force for good: steeds meer TV-commercials stimuleren goed gedrag

Inspiratie Nieuws

Volgens de Nederlandse Reclamecode wordt onder reclame verstaan: ‘Iedere openbare en/of systematische directe dan wel indirecte aanprijzing van goederen, diensten en/of denkbeelden door een adverteerder

Topics: TV-reclame

14/02/22

23 TV CEO’s vertellen hoe TV merken bouwt

Inspiratie Kennis Nieuws

De TV van morgen wordt nu gecreëerd. De Global TV Group geeft in een aantal video’s een beeld van de mogelijkheden die TV biedt aan

Topics: Reclame-effect, ROI

21/12/21

De 10 belangrijkste marketing momenten van 2021 door Mark Ritson

Inspiratie Kennis Nieuws

Ieder jaar geeft marketingguru en Marketingweek columnist Mark Ritson weer een overzicht van de belangrijkste marketing momenten van het afgelopen jaar. In zijn lezing voor

Topics: Reclame-effect, ROI

20/12/21

Jumbo is de leukste en meest effectieve kerstcommercial in 2021

Inspiratie Nieuws

Kerst staat voor de deur en elk jaar wordt er weer met grote interesse uitgekeken naar de kerstcommercials uit binnen- en buitenland. Kerstcommercials hebben een

Topics: TV-reclame

20/12/21

Case: Talpa | Coca Cola ‘Breakology’

Inspiratie

Coca Cola presenteert ‘Breakology. Dé break die je nodig hebt om even te resetten. Een co-creatie van Coca-Cola, UM en Talpa Network met als doelstellingen:

Topics: Case studies

31/05/21

egta whitepaper: 40 cases tonen impact Covid-19 op reclame creatie

Covid 19 Inspiratie Nieuws

TV-broadcasters en hun saleshuizen moeten zich constant aanpassen aan het veranderende ‘Total Video’ landschap. Dat komt door de veranderingen in reclame-technologie, waardoor de TV-industrie zich

Topics: Case studies

21/05/21

Creativiteit in crisistijd: learnings van de meest creatieve en effectieve reclames

Covid 19 Inspiratie Nieuws Onderzoek

Kantar heeft een whitepaper uitgebracht naar aanleiding van de creative effectiveness awards 2021: ‘The five habits of highly effective advertisers’. De paper start met een

Topics: Reclame-effect, ROI

22/03/21

Case: Ad Alliance | PLUS ‘Bestemming: Weerzien’

Inspiratie

Rondom kerst 2020 sloeg Ad Alliance samen met PLUS en Initiative de handen ineen om een mooie 360 graden branded content-samenwerking op te tuigen. Het

Topics: Case studies

12/03/21

Ad Alliance onderzoek biedt inzicht in de impact van billboarding

Inspiratie Nieuws Onderzoek

Billboarding is een zeer effectief communicatiemiddel, ook al heb je slechts kort de tijd, om je merk over te brengen. Ad Alliance heeft op basis

Topics: Reclame-effect, ROI