21 november 2021 World TV Day: E-commerce bedrijven omarmen wereldwijd TV

In het kader van World TV Day heeft de Global TV Group een update gepubliceerd van hun Global TV Deck. De update laat zien hoe e-commerce bedrijven (Direct-To-Consumer) dankbaar gebruik maken van TV. Uit de analyse blijkt dat over de periode 2015 tot 2020 de TV-bestedingen van DTC bedrijven over de 15 onderzochte landen gemiddeld […]

DVJ Insights: belang van Data Driven Decisicion Making in Europa neemt toe

Donderdag 30 september heeft DVJ Insights de vijfde editie van het Brand Growth Event georganiseerd. Jori van de Spijker presenteerde een nieuw onderzoek door DVJ Insights onder marketeers en Insights managers in verschillende Europese landen. Het onderzoek analyseert de verschillen qua marketingaanpak tussen succesvolle en niet succesvolle bedrijven. Het inzetten van data en van Data […]

De succesfactoren achter de meest succesvolle E-commerce bedrijven

Analyse Amerikaanse markt De Amerikaanse TV-Marketingorganisatie VAB heeft in de ‘VAB Attribution & Outcomes Week’ van 20 september verschillende onderzoeken gepresenteerd. VAB onderzoekt al meer dan acht jaar de succesverhalen van DTC, oftewel E-commerce, bedrijven. De analyse van de 30 snelst groeiende, ‘best in class’, E-commerce bedrijven maakt onder andere duidelijk wat de creatieve succesfactoren […]

OMD Worldwide: De link tussen aandacht en mental availability

Er bestaat een directe relatie tussen mental availability, soms ook wel gedefinieerd als brand salience, en actieve aandacht. Dat blijkt uit nieuw onderzoek van OMD Worldwide, uitgevoerd door Amplified Intelligence en gepubliceerd op warc.com. De auteurs van de publicatie zijn Chrissie Hanson, Global Chief Strategy officer OMD Worldwide en Karen Nelson-Field, CEO en oprichter van […]