Categorieën

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Covid-19
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

Pagina's

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact

Social

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
mobile logo
  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
  • Toon menu

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Covid-19
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

  • SPOT Laatste seconden TV-commercial belangrijkst

    Participanten

    Screenforce is de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Alle belangrijke TV-broadcasters zijn aangesloten bij Screenforce. De participanten zijn vertegenwoordigd in alle commissies en werkgroepen. Ons doel is om adverteerders en mediabureaus te helpen om het beste te halen uit reclame rond premium videocontent.

    Screenforce verzorgt informatie over TV en andere premium videoplatforms, biedt services aan adverteerders en bureaus en vertegenwoordigt de belangen van de Screenforce-participanten op gebied van public affairs.

    In Screenforce participeren namens de zenders de volgende saleshouses:
    Ster
    RTL
    Talpa TV
    ORN
    Disney Channels Benelux 
    BrandDeli

     

    Print Friendly, PDF & Email
    • LinkedIn
    • Twitter
    • Facebook
    • E-mail

Events

  • 9 maart - Webinar Screenforce TV Jaarrapport 2020
  • 10 maart - RTL AdConnect: Your guide to Addressable TV in Europe
  • 25 maart - Mediatel - Videoscape Europe
  • 8 april - Koffiedik Kijken Koffie Toer
  • 22 april - Dutch Marketing Awards
  • 8-10 juni - ANGA COM
  • 2 september - AMMA Awards

vacatures

  • Open sollicitatie – Ster
  • ViacomCBS – Project Manager

Participanten

Participanten - Talpa TV
Participanten - ORN

Commercial prikbord

Commercial Prikbord

Screenforce Europe

Twitter

  • Screenforce publiceert een reeks van drie artikelen over e-commerce. Het derde en laatste artikel gaat over het onl… twitter.com/i/web/status/13641…

    23 februari 2021 09:49

  • Volgens YouGov vertrouwt slechts 1 op de 10 Engelsen reclame op social media. Ook in Nederland is dat vertrouwen he… twitter.com/i/web/status/13637…

    22 februari 2021 10:22

  • Het #CommercialPrikbord is een bron van #inspiratie, met deze week: @bumruncanada, @Exact_NL en @kayosports. Deze l… twitter.com/i/web/status/13623…

    18 februari 2021 10:55

  • Inspirerende business case uit Denemarken: saleshuis TV 2 heeft het platform ‘TV 2 Connect’ gelanceerd. Een uniek s… twitter.com/i/web/status/13616…

    16 februari 2021 09:00

  • Heb jij je al ingeschreven voor het webinar van het TV Jaarrapport 2020 op dinsdag 9 maart? Naast de presentatie va… twitter.com/i/web/status/13598…

    11 februari 2021 13:58

  • Het tweede artikel van de drieluik over e-commerce gaat over het e-commerce aankoopgedrag en de rol die media daarb… twitter.com/i/web/status/13590…

    9 februari 2021 08:31

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Disclaimer
  • Privacy statement
  • Colofon

© 2021 Screenforce