Screenforce Day 2024: The Future of TV Advertising Amsterdam

Nationale en internationale sprekers geven hun visie op de ontwikkelingen in de TV-industrie Op dinsdag 24 september bundelen Screenforce en The Future Of TV Advertising, hét internationale congres over TV  en video advertising – de krachten voor een nieuwe editie van Screenforce Day. Na een aantal jaar van afwezigheid wordt de media- en marketingindustrie weer […]

Ster lanceert podcast over starten met reclame

Vandaag lanceert Ster haar eerste podcastserie ‘Starten met reclame’ voor ondernemers die de stap naar landelijke reclame willen zetten. In de driedelige serie gaat presentator Splinter Chabot in gesprek met reclame- en media-experts om luisteraars op weg te helpen bij het bedenken, creëren en uitzenden van een effectieve commercial. De eerste aflevering is vanaf vandaag […]

Talpa Network lanceert QRomo in reclameblokken

Talpa Network koppelt tv-zenders aan 400.000 kassasystemen Afgelopen weekend is Talpa Network van start gegaan met de eerste reclamespots met de ‘QRomo’. Deze QR-code op steroïden beloont TV-kijkers met unieke vouchers met relevante kortingen en aanbiedingen en verbindt ze via één scan aan merken, product-aanbiedingen of andere services. Met de QRomo kunnen tv-campagnes vanaf nu […]