Warner Bros. Discovery bereikt door HBO Max een record in kijktijd voor de Olympische Spelen – bijna een miljard minuten kijktijd na twee dagen
* Het aantal kijkers dat de Olympische Spelen van Parijs 2024 streamt, overtreft na twee dagen al dat van de volledige Spelen van Tokio 2020* * Vijf keer zoveel mensen streamen Parijs 2024 vergeleken met Tokio 2020 in dezelfde periode * WBD record voor het het dagelijkse aantal nieuwe abonnees dat direct bij de service […]
Screenforce Day 2024: The Future of TV Advertising Amsterdam
Nationale en internationale sprekers geven hun visie op de ontwikkelingen in de TV-industrie Op dinsdag 24 september bundelen Screenforce en The Future Of TV Advertising, hét internationale congres over TV en video advertising – de krachten voor een nieuwe editie van Screenforce Day. Na een aantal jaar van afwezigheid wordt de media- en marketingindustrie weer […]
Ster lanceert podcast over starten met reclame
Vandaag lanceert Ster haar eerste podcastserie ‘Starten met reclame’ voor ondernemers die de stap naar landelijke reclame willen zetten. In de driedelige serie gaat presentator Splinter Chabot in gesprek met reclame- en media-experts om luisteraars op weg te helpen bij het bedenken, creëren en uitzenden van een effectieve commercial. De eerste aflevering is vanaf vandaag […]
Talpa Network lanceert QRomo in reclameblokken
Talpa Network koppelt tv-zenders aan 400.000 kassasystemen Afgelopen weekend is Talpa Network van start gegaan met de eerste reclamespots met de ‘QRomo’. Deze QR-code op steroïden beloont TV-kijkers met unieke vouchers met relevante kortingen en aanbiedingen en verbindt ze via één scan aan merken, product-aanbiedingen of andere services. Met de QRomo kunnen tv-campagnes vanaf nu […]