NMO start tender voor NMO Cross Media

Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) bevindt zich in de opbouwfase. In eerste instantie worden alle afzonderlijke bereiksonderzoeken vernieuwd en verbeterd. Daarna is het doel om de diverse onderdelen bij elkaar te brengen, zodat er één cross-mediale dataset ontstaat waarmee de markt op strategisch niveau kan plannen. Voor het integreren van alle relevante datasets is een […]

Gevechten van Glory voortaan exclusief te zien op Videoland

GLORY, ‘s werelds grootste kickboksorganisatie, en on-demand streamingdienst Videoland hebben een meerjarige overeenkomst getekend waardoor het platform de exclusieve aanbieder van alle GLORY-evenementen in Nederland wordt. Executive Vice-Chairman van GLORY: “We zijn verheugd om dit baanbrekende digitale distributiepartnerschap met Videoland te beginnen. Videoland is het beste streamingplatform in Nederland en is eigendom van dezelfde groep […]

Nieuwe streamingdienst SkyShowtime maakt nieuwe leiderschapsposities bekend

SkyShowtime CEO Monty Sarhan kondigde vandaag drie belangrijke senior benoemingen aan in het groeiende executive leiderschapsteam van het bedrijf. De aankondiging komt terwijl de nieuwe streamingdienst zich voorbereidt op de lancering die naar verwachting later dit jaar plaats vindt. SkyShowtime wordt vervolgens uitgerold in meer dan 20 Europese markten. Monty Sarhan, CEO SkyShowtime: “De grootste […]

BBC First treedt toe tot Screenforce

BBC First, de Britse zender voor premium drama- en crimeseries, treedt toe tot Screenforce, de marketingorganisatie van de Nederlandse TV zenders. Met deelname in Screenforce wordt BBC First ook vertegenwoordigd in Stichting KijkOnderzoek en neemt zij deel aan de verschillende innovatieprojecten, onderzoeken en andere activiteiten van Screenforce. Arran Tindall, SVP Key Markets EMEA, BBC Studios: […]