Disney+ lanceert Star, het nieuwe entertainment netwerk voor een breed publiek

Disney+, de exclusieve streamingplaats voor films en series van Disney, Pixar, Marvel, Star Wars en National Geographic, voegt vandaag nog meer content toe met het entertainmentmerk Star dat vandaag lanceert in Australië, Nieuw Zeeland, Canada en Europa. Star is volledige geïntegreerd binnen Disney+ in deze markten en heeft zijn eigen merkpagina met een groot aanbod […]

Ad Alliance en smartclip kondigen stategisch partnerschip aan

Saleshouse Ad Alliance migreert naar de video monetization technologie van smartclip om de groei in video advertising te ondersteunen. De migratie markeert het begin van een bredere strategische samenwerking tussen Ad Alliance en smartclip in Nederland. Beide partijen streven ernaar hun samenwerking in de toekomst verder te intensiveren om de komende jaren technologisch gedreven innovatie, […]

Contextual targeting bij Ster wint Privacy Award

De privacyvriendelijke oplossing voor online adverteren van Ster, haar eigen methode voor contextual targeting, heeft vanmiddag een Nederlandse Privacy Award gewonnen. Ster won de prijs in de categorie consumentenoplossingen. Met contextual targeting laat Ster zien dat adverteren zonder cookies minstens zo succesvol is. CONTEXTUAL TARGETING BIJ STER Ster is als eerste exploitant in Nederland volledig […]

Discovery+ beschikbaar in Nederland

Discovery+ start vandaag in Nederland als onderdeel van de wereldwijde uitrol van Discovery’s nieuwe real-life entertainment-streamingdienst. Bij de lancering biedt discovery+ vrijwel het grootste content aanbod van een startende streamingdienst, met een breed portfolio aan wereldwijde en lokale content en exclusieve series. Over thema’s zoals: lifestyle & relationships; home & food; real crime; adventure & […]