Op dinsdag 9 maart is het zover: dan presenteert Screenforce de resultaten van de kijkers- en adverteerdersmarkt van het voorgaande jaar. Dit jaar wel in een andere vorm, niet in De Hallen Studios in Amsterdam maar middels een webinar.
Screenforce directeur Michel van der Voort neemt je deze ochtend mee door de jaarcijfers van 2020. Net als veel andere branches is ook de TV-industrie hard geraakt door de coronacrisis. Welk effect heeft dit gehad op de TV-reclamemarkt en op de kijktijd? Naast de presentatie van de jaarcijfers deelt econoom Mathijs Bouman zijn visie over de ontwikkeling van de macro economie en zoomt daarbij in op een aantal voor de TV-industrie belangrijke branches. Sjoerd Pennekamp, directeur Stichting KijkOnderzoek, vertelt over het nieuwe kijkonderzoek. Host van deze webinar is Screenforce voorzitter Frank Volmer (Ster).
Programma
Dinsdagochtend 9 maart
10.00 – 11.00 uur
Aanmelden
De uitnodigingen zijn reeds verstuurd. Heb jij geen uitnodiging ontvangen maar wil jij de webinar wel bijwonen? Stuur dan een email naar info@screenforce.nl.