Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

08/12/20
RAB & Screenforce kerstactie: wie van jouw collega’s wil jij verrassen?

December is voor velen de tijd van samenzijn en gezelligheid. Radio en TV spelen hierbij een belangrijke rol. Zeker nu nog steeds alles op afstand moet, is menselijke en emotionele verbinding belangrijker dan ooit. Iedereen kan wel een beetje extra liefde en warmte gebruiken. Daarom is dit het moment om iets extra’s voor een ander te doen. En RAB en Screenforce helpen je hierbij.

Omdat velen van ons collega’s al lange tijd niet in levende lijve gezien hebben, vind je het wellicht leuk om een collega te verrassen en wat extra kerstliefde te geven.

Hoe? Simpel! Vertel ons welke collega jij deze decembermaand wat extra warmte gunt en leg kort uit waarom. En wie weet sturen wij jouw collega een kerstpakket vol liefde, mede mogelijk gemaakt door je vrienden van de radio en TV.

Klik hier om deel te nemen.

Deelnemen aan deze actie kan van maandag 7 december tot en met vrijdag 11 december. De winnaars worden iedere dag bekend gemaakt tussen maandag 14 en vrijdag 18 december. Deze actie is bedoeld voor adverteerders en de bureaus.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Manager Regulatory Compliance Discovery

Discovery is een begrip in de media-entertainmentindustrie. Vanuit onze Amsterdamse vestiging werken we met passie

Data Analist

Binnen het Data & Strategy team houden we ons onder andere bezig met het leveren

Commercial Traffic & AVS Specialist

Commercial traffic & AVS vormt samen met Campaign Planning het Sales Operations team. En sámen

16 maart

TV Jaarrapport 2022 | Screenforce

Donderdag 16 maart presenteert Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Met hoeveel procent is de

23 maart

TV Masters | Screenforce

Speciaal voor startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant organiseert Screenforce voor de derde keer TV Masters.

25 april

The Future of Brands conferentie – 25 en 26 april

Vlak voor de feestdagen zijn de thema’s bekend gemaakt van de The Future of Brands

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en