Van 9 tot en met 12 september vindt in RAI Amsterdam de International Broadcast Convention (IBC) plaats. De IBC is op de NAB in Las Vegas de grootste beurs ter wereld in de video industrie en biedt toegang tot unieke inhoud die de hele video waardeketen omvat. Door de combinatie van een beursvloer met een conferentieprogramma is IBC een multipurpose event. Deelnemers horen alles over de laatste innovaties en kunnen de nieuwste producten en diensten zelf uitproberen.
‘Best of IBC’-tour 2022
Op maandag 12 september organiseren Screenforce en Broadcast Magazine twee tours op de IBC, speciaal voor bureaudirecteuren, mediamanagers en adverteerders. Onder leiding van George Freriks – business consultant in Nederland – wordt een aantal aanbieders van diensten en technologieën in de TV en online video industrie bezocht voor een korte demo en presentatie.
Tijdens deze 2 uur durende tour lopen we met George door de verschillende hallen van de beurs. Middels een head set word je onderweg bijgepraat over de laatste ontwikkeling. Wij zullen bij vijf à zes fabrikanten stoppen alwaar we een korte uitleg en/of demonstratie krijgen. Potentiële stands zijn:
- Amberscript
- Frauenhofer
- Brightcove
- Speechmatics
- Thinkanytics
- Smartclip
Aanmelden
Er vinden twee tours plaats op maandag 12 september, in de ochtend van 10.00-12.00 uur en in de middag van 14.00-16.00 uur. De komende weken wordt meer bekend gemaakt over het programma, maar je kunt je nu alvast kosteloos aanmelden. Stuur een email naar info@screenforce.nl om je aan te melden. Vermeld hierin:
- Naam
- Contactgegevens
- Bij welke organisatie je werkzaam bent
- Of je voorkeur uitgaat naar de ochtend of middag
Let op: er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Schrijf je ook alvast in voor de IBC. Registreren kan hier: . Het betreft de Exhibition Visitor Pass. Tot 6 september is registeren gratis.
Over IBC
Lees hier meer over IBC 2022: https://show.ibc.org/.