Egta’s Expert series: Insights in de aandachteconomie

Is aandacht de meest waardevolle grondstof in de wereld? Nu content producenten en merken allemaal hun best doen om de aandacht van de consument te vangen wordt deze meeteenheid steeds belangrijker. Hoe meer aandacht de reclame krijgt, des te beter zijn de bedrijfsresultaten. Vanwege World TV Day, door de Verenigde Naties uitgeroepen op jaarlijks 21 […]

Branding werkt in 80% van de gevallen beter dan performance marketing

Branding stimuleert de verkoop, verbetert de ROI en verhoogt zelfs het rendement van actiemarketing, bezuinig er niet op! Dat is de hoofdconclusie die marketingdatasoftware platform Analytic Partners trekt op basis van een recent gepubliceerde analyses op hun internationale klantdata. Key insights Merkcampagnes hebben de schijn van minder impact tegen vanwege de minder harde KPI’s, die […]

Boost jouw merk met distinctive brand assets

In deze whitepaper nemen de branding experts van Blauw Research je mee aan de hand van opvallende en bewezen ontdekkingen over DBA’s (Distinctive Brand Assests) in een dynamische wereld, inclusief een DBA Benchmark, die helpen om Strategisch Brand Asset Management te begrijpen én jouw merkherkenning te boosten. De whitepaper geeft antwoorden op vragen als wat […]

GroupM: TV krachtig medium om in te zetten door adverteerders

Volgens onderzoek door GroupM’s Consumer Eye, vindt 60% van de ondervraagden dat gratis TV-zenders de wereld beter maken.  Onderzoek naar effectiviteit media De afgelopen twee decennia is het medialandschap ingrijpend veranderd waarbij het aantal opties voor adverteerders significant is toegenomen. Veel van deze opties bieden merken uitstekende mogelijkheden om doelgroepen met een hoge mate van […]