BEGIN:VCALENDAR PRODID:-//Microsoft Corporation//Outlook 16.0 MIMEDIR//EN VERSION:2.0 METHOD:PUBLISH X-MS-OLK-FORCEINSPECTOROPEN:TRUE BEGIN:VTIMEZONE TZID:W. Europe Standard Time BEGIN:STANDARD DTSTART:16011028T030000 RRULE:FREQ=YEARLY;BYDAY=-1SU;BYMONTH=10 TZOFFSETFROM:+0200 TZOFFSETTO:+0100 END:STANDARD BEGIN:DAYLIGHT DTSTART:16010325T020000 RRULE:FREQ=YEARLY;BYDAY=-1SU;BYMONTH=3 TZOFFSETFROM:+0100 TZOFFSETTO:+0200 END:DAYLIGHT END:VTIMEZONE BEGIN:VEVENT CLASS:PUBLIC CREATED:20201021T080130Z DESCRIPTION:Op donderdag 19 november organiseren egta\, The Global TV Group en Screenforce een webinar met de Australische marketingprofessor Karen N elson-Field. Ter gelegenheid van World Television Day – dat wereldwijd o p 21 november wordt gevierd – deelt Karen Nelson-Field haar inzichten ov er de kracht van TV in de zogenoemde aandachtseconomie.\n \nDe Australisch e Karen Nelson-Field is professor media innovatie aan de Universiteit van Adelaide. Ook is ze CEO van het Centre for Amplified Intelligence dat onde r andere onderzoek naar reclamewerking uitvoert in opdracht van grote inte rnationale adverteerders en organisaties. Haar werk combineert technische en innovatieve onderzoeksdesigns voor het verkrijgen van inzicht in aandac ht metrics in deze digitale economie.\n \nTijdens dit webinar zal Karen de belangrijkste resultaten presenteren van haar internationale effectivitei tsstudie ‘Not all Reach is Equal’\, dat kijkt naar de effectiviteit va n videoadvertenties op meerdere platforms. Dit onderzoek is uitgevoerd in Australië\, de VS en het VK en is recentelijk ook toegepast op videoadver tenties in Duitsland\, Oostenrijk en Zwitserland. Dit onderzoek wordt in d e mediawereld beschouwd als een wereldwijde maatstaf voor kwaliteit en inn ovatie in impactonderzoek.\n\nhttps://screenforce.nl/schrijf-je-in-voor-de -webinar-met-karen-nelson-field-op-donderdag-19-november/\n DTEND;TZID="W. Europe Standard Time":20201119T160000 DTSTAMP:20201021T080130Z DTSTART;TZID="W. Europe Standard Time":20201119T150000 LAST-MODIFIED:20201021T080130Z PRIORITY:5 SEQUENCE:0 SUMMARY;LANGUAGE=nl:Webinar Karen Nelson-Field TRANSP:OPAQUE UID:040000008200E00074C5B7101A82E0080000000040CE114E8FA7D601000000000000000 0100000006579444CF6EC964DBCFB63A8268F6350 X-ALT-DESC;FMTTYPE=text/html:

Op donderdag 19 november organiseren egta\, The Global TV Group en Screenforce een webinar met de Australische mark etingprofessor Karen Nelson-Field. Ter gelegenheid van World Television Day –\; dat wereldwijd op 21 november wordt g evierd –\; deelt Karen Nelson-Field haar inzichten over de kracht van TV in de zogenoemde aandachtseconomie.

 \;

De A ustralische Karen Nelson-Field is professor media innovatie aan de Univers iteit van Adelaide. Ook is ze CEO van het Centre for Amplified Intelligence dat onder andere ond erzoek naar reclamewerking uitvoert in opdracht van grote internationale a dverteerders en organisaties. Haar werk combineert technische en innovatie ve onderzoeksdesigns voor het verkrijgen van inz icht in aandacht metrics in deze digitale econom ie.

 \;

Tijdens dit webinar zal Karen de belangrijks te resultaten presenteren van haar internationale effectiviteitsstudie  216\;Not all Reach is Equal’\;\, dat kijkt naar de effectiviteit van videoadvertenties op meerdere platforms. Dit onderzoek is uitgevoerd i n Australië\, de VS en het VK en is recentelijk ook toegepast op videoadv ertenties in Duitsland\, Oostenrijk en Zwitserland. Dit onderzoek wordt in de mediawereld beschouwd als een wereldwijde maatstaf voor kwaliteit en i nnovatie in impactonderzoek.

https://screenforce.nl/schrijf-je-in-voor-de-webinar-met-karen-nelson-fiel d-op-donderdag-19-november/

X-MICROSOFT-CDO-BUSYSTATUS:BUSY X-MICROSOFT-CDO-IMPORTANCE:1 X-MICROSOFT-DISALLOW-COUNTER:FALSE X-MS-OLK-CONFTYPE:0 BEGIN:VALARM TRIGGER:-PT15M ACTION:DISPLAY DESCRIPTION:Reminder END:VALARM END:VEVENT END:VCALENDAR