Creativiteit en inspiratie zijn bij de strategische ontwikkeling van een campagne onlosmakelijk met elkaar verbonden. Doe hier inspiratie op met innovatieve en opvallende commercials uit binnen- en buitenland.
In samenwerking met commercialreview.nl. Benieuwd hoe jouw commercial scoort? Klik hier voor meer info.
Filter op thema
PostNL
Hotel L’Amour
Feestdagen en EventsRetail
Sinterklaas en de Kerstman nemen het er dit jaar van, want PostNL zorgt dat alle pakketten en kaarten op tijd aankomen.
Jasper krijgt van Sinterklaas een wel heel groot cadeau. De campagne laat zien hoe Smulderstextiel.nl met vrolijk kinderbeddengoed elk bed verandert in het perfecte schoencadeau.
De jaarlijkse John Lewis-kerstcommercial luidt het Britse kerstseizoen in met een ontroerend verhaal over een vader en zoon die elkaar vinden via muziek.
Transavia lanceert de campagne ‘Niet normaal gewoon’, waarin purser Thijs laat zien hoe de luchtvaartmaatschappij vliegen nuchter en plezierig houdt: zonder poespas, maar met aandacht.
Vodafone introduceert een nieuwe campagne binnen het ‘Oh Yeah’-platform, dit keer met de focus op hun gratis batterijgarantie. Klanten kunnen tot drie jaar garantie op hun batterij krijgen. De campagne laat herkenbare ‘oh no’-momenten zien die eindigen in een opgelucht ‘Oh Yeah’.
Jumbo introduceert de campagne ‘Prijzenstorm’, waarin de supermarkt wekelijks meer dan duizend scherpe aanbiedingen biedt. In de commercials trotseert Frank uit de bekende Jumbo-familie letterlijk de storm om de beste deals te scoren.
In de nieuwe campagne van Belisol draait alles om het gevoel van thuiskomen. Wanneer de dagen korter worden en de avonden langer, benadrukt het merk hoe hun kozijnen en deuren bijdragen aan een warm en gezellig huis.
De Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) lanceert de campagne ‘Je gevoel is de beste waarschuwing tegen fraude’. De campagne benadrukt dat emoties zoals schrik of spanning vaak het eerste teken zijn dat iets niet klopt en dat oplichters juist daarop inspelen.
De KNVB en Zilveren Kruis zijn een samenwerking gestart om mentale gezondheid onder jongeren in het amateurvoetbal bespreekbaar te maken. De campagne ‘De onzichtbare blessure’ benadrukt dat mentale fitheid net zo belangrijk is als fysieke gezondheid.
Kruidvat laat met humor zien dat gezond blijven geen gedoe hoeft te zijn: met nuchter verstand en betaalbare producten los je elk klein ongemak zo op — beter ga je naar Kruidvat.
Jasper krijgt van Sinterklaas een wel heel groot cadeau. De campagne laat zien hoe Smulderstextiel.nl met vrolijk kinderbeddengoed elk bed verandert in het perfecte schoencadeau.
Transavia lanceert de campagne ‘Niet normaal gewoon’, waarin purser Thijs laat zien hoe de luchtvaartmaatschappij vliegen nuchter en plezierig houdt: zonder poespas, maar met aandacht.
De jaarlijkse John Lewis-kerstcommercial luidt het Britse kerstseizoen in met een ontroerend verhaal over een vader en zoon die elkaar vinden via muziek.
Jumbo introduceert de campagne ‘Prijzenstorm’, waarin de supermarkt wekelijks meer dan duizend scherpe aanbiedingen biedt. In de commercials trotseert Frank uit de bekende Jumbo-familie letterlijk de storm om de beste deals te scoren.
Vodafone introduceert een nieuwe campagne binnen het ‘Oh Yeah’-platform, dit keer met de focus op hun gratis batterijgarantie. Klanten kunnen tot drie jaar garantie op hun batterij krijgen. De campagne laat herkenbare ‘oh no’-momenten zien die eindigen in een opgelucht ‘Oh Yeah’.
In de nieuwe campagne van Belisol draait alles om het gevoel van thuiskomen. Wanneer de dagen korter worden en de avonden langer, benadrukt het merk hoe hun kozijnen en deuren bijdragen aan een warm en gezellig huis.