Nieuws
01/07/22
Gevechten van Glory voortaan exclusief te zien op Videoland
Persberichten
GLORY, ‘s werelds grootste kickboksorganisatie, en on-demand streamingdienst Videoland hebben een meerjarige overeenkomst getekend waardoor het platform de exclusieve aanbieder van alle GLORY-evenementen in Nederland
27/06/22
Wat is de status van het NMO? Ontdek het tijdens het webinar op donderdag 7 juli
Nieuws
Het nieuwe Nationaal Media Onderzoek (NMO) staat volop in de steigers. Op donderdag 7 juli vindt een webinar plaats waarin de vier initiatiefnemers NLO, NOM,
20/06/22
The New Life of The Living Room: Onderzoek RTL AdConnect naar gebruik van het TV-scherm
Nieuws Onderzoek
In Nederland zijn Smart TV’s, smartphones en tablet om regelmatig videocontent mee te bekijken populairder dan in alle overige Europese landen. RTL AdConnect en SmartClip
Topics: Online Video, Reclame-effect, TV-reclame
14/06/22
Nieuwe streamingdienst SkyShowtime maakt nieuwe leiderschapsposities bekend
Persberichten
SkyShowtime CEO Monty Sarhan kondigde vandaag drie belangrijke senior benoemingen aan in het groeiende executive leiderschapsteam van het bedrijf. De aankondiging komt terwijl de nieuwe
13/06/22
Thinkbox webinar: de context van aandacht volgens internationale experts
Nieuws Onderzoek
De Engelse TV-marketingorganisatie Thinkbox heeft een bijeenkomst georganiseerd waarin internationale experts hun visie geven over de belangrijkste aspecten om de aandacht van de consument te
Topics: Reclame-effect, TV-reclame
30/05/22
Verslag webinar The State of the Attention Economy
Nieuws
Op dinsdag 24 mei hebben Screenforce en haar Belgische zusterorganisatie VIA Association of AV-Media de webinar The State of the Attention Economy georganiseerd. De twee
24/05/22
Case: Ster | FarmCamps
Inspiratie
FarmCamps, al jaren een trouwe verschijning rondom NPO Zapp(elin), de kinderprogrammering van de NPO, besloot eind 2020 zijn kansen te grijpen én te verzilveren in
Topics: Case studies
24/05/22
Netto mediabestedingen in 2021 gestegen met 22% tot € 5,34 miljard
Nieuws
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2021 met 22% gestegen tot € 5,34 miljard. Waar COVID-19 in 2020 nog een negatieve impact had op
Topics: Mediabestedingen
23/05/22
Verslag webinar Orlando Wood ‘The Playbook for Effective Advertising’
Covid 19 Nieuws Onderzoek
De aandacht van het publiek is in het digitale tijdperk opnieuw versmald. Om effectieve, betekenisvolle en gedenkwaardige campagnes te creëren die merken opbouwen, moet de
23/05/22
Nieuwe regels influencers Mediawet
Kennis Nieuws
Sinds vorige week is bekend wat de Mediawet voor influencers betekent. Talenten met meer dan 500.000 volgers krijgen vanaf nu met nieuwe regels te maken,
20/05/22
Tom de Bruyne: Wat is de rol van media in onze samenleving
Inspiratie Kijktip Nieuws
Screenforce heeft marketingdeskundige Tom de Bruyne gevraagd om in een presentatie zijn visie te geven over de rol van media in onze samenleving en hoe
19/05/22
Waarom het Double Jeopardy principe ook geldt voor aandacht
Nieuws Onderzoek
In haar achtste blog voor The Media Leader legt Karen Nelson-Field uit waarom het Double Jeopardy marketingprincipe van Andrew Ehrenberg ook geld voor aandacht. Dit