Nieuws
20/03/23
Goede bedoelingen | Aad Kuijper
Nieuws
Speciaal voor de presentatie van het TV Jaarrapport 2022, schreef reclamemaker Aad Kuijper een column over reclame en politiek. Bekijk en/of lees hier zijn bijdrage.
20/03/23
Verslag TV Jaarrapport 2022 | TV-reclamemarkt groeit verder naar € 977 miljoen
Nieuws
Op donderdag 16 maart vond de presentatie van het Screenforce TV Jaarrapport 2022 plaats. Wil je alles nog eens nalezen? Of kon je er niet
17/03/23
Egta Expert series Bob Hoffman over de staat van online reclame
Kennis Nieuws
De online-advertentiemarkt is een gevaar is voor burgers en democratie. Conor Murray, Director Regulatory & Public Affairs bij egta, heeft reclame-expert Bob Hoffman in het
16/03/23
TV-reclamemarkt groeit verder naar € 977 miljoen
Nieuws Persberichten
Zowel de kijktijd voor TV-zenders als VOD-platforms daalt In 2022 zijn de bestedingen in de TV-reclamemarkt opnieuw gestegen. Na een sterk herstel van de TV-reclamemarkt
Topics: Mediabestedingen, Online Video, TV Jaarrapport, TV-reclame
10/03/23
Staatsloterij en TBWA\NEBOKO winnen de Ster Gouden Loeki 2022
Persberichten
Amsterdam, 9 maart 2022 – Staatsloterij en TBWA\NEBOKO hebben met ‘Wacht niet tot geluk je overkomt’ de Ster Gouden Loeki gewonnen. De winnaars ontvingen de
Topics: TV-reclame
06/03/23
Ster onderzoek De kracht van muziek in reclame
Nieuws Onderzoek
Brenda Kompier, projectleider research bij Ster, deelt praktische inzichten over de impact van muziek voor je merk. Hoe trek je de aandacht met muziek? Wat
Topics: Reclame-effect
06/03/23
Brand building stimuleert korte termijn verkoop
Kennis Onderzoek
Tien jaar nadat The Long and the Short of It door auteurs Peter Field en Les Binet is gepubliceerd, is er nu nieuw bewijs afkomstig
Topics: Mediabestedingen, ROI
02/03/23
Introductie merkonderzoek en nieuwe propositie commercialreview.nl
Nieuws Persberichten
1 maart 2023 – commercialreview maakt nu ook merk- en campagneonderzoek mogelijk voor bedrijven van elke omvang. Waar het vier jaar geleden begon als een
27/02/23
Bruto TV-bestedingen e-commerce stijgen verder in 2022
Nieuws Onderzoek
Branche groeit met 13% naar € 683 miljoen In samenwerking met onderzoeksbureau Nielsen heeft Screenforce een overzicht gemaakt van de investeringen van de e-commerce branche
Topics: Mediabestedingen, TV-reclame
20/02/23
Update QRP-onderzoek GroupM
Kennis Onderzoek
Learnings impactfactoren straks van 40 naar 400 en MediaMarkt case Screenforce heeft Loïs Schut, Strategic Product & Brand Lead bij GroupM, gevraagd om een update
Topics: Case studies, Online Video, TV-reclame
13/02/23
Ellen van den Berghe nieuwe Chief Marketing Officer RTL Nederland
Nieuws Persberichten
Hilversum, 13 februari 2023 – RTL Nederland maakt vandaag bekend dat Ellen van den Berghe (35) per direct de nieuwe Chief Marketing Officer is binnen
13/02/23
Aandacht toegepast: Het DNA van de aandachtseconomie
Kennis Onderzoek
In deze column legt Karen Nelson-Field uit wat de juiste onderzoeksaanpak is om van losse cases naar breed inzetbare kennis te gaan Professor Karen Nelson-Field,