Nieuws

01/07/22

Gevechten van Glory voortaan exclusief te zien op Videoland

Persberichten

GLORY, ‘s werelds grootste kickboksorganisatie, en on-demand streamingdienst Videoland hebben een meerjarige overeenkomst getekend waardoor het platform de exclusieve aanbieder van alle GLORY-evenementen in Nederland

27/06/22

Wat is de status van het NMO? Ontdek het tijdens het webinar op donderdag 7 juli

Nieuws

Het nieuwe Nationaal Media Onderzoek (NMO) staat volop in de steigers. Op donderdag 7 juli vindt een webinar plaats waarin de vier initiatiefnemers NLO, NOM,

20/06/22

The New Life of The Living Room: Onderzoek RTL AdConnect naar gebruik van het TV-scherm

Nieuws Onderzoek

In Nederland zijn Smart TV’s, smartphones en tablet om regelmatig videocontent mee te bekijken populairder dan in alle overige Europese landen. RTL AdConnect en SmartClip

Topics: Online Video, Reclame-effect, TV-reclame

14/06/22

Nieuwe streamingdienst SkyShowtime maakt nieuwe leiderschapsposities bekend

Persberichten

SkyShowtime CEO Monty Sarhan kondigde vandaag drie belangrijke senior benoemingen aan in het groeiende executive leiderschapsteam van het bedrijf. De aankondiging komt terwijl de nieuwe

13/06/22

Thinkbox webinar: de context van aandacht volgens internationale experts

Nieuws Onderzoek

De Engelse TV-marketingorganisatie Thinkbox heeft een bijeenkomst georganiseerd waarin internationale experts hun visie geven over de belangrijkste aspecten om de aandacht van de consument te

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

30/05/22

Verslag webinar The State of the Attention Economy

Nieuws

Op dinsdag 24 mei hebben Screenforce en haar Belgische zusterorganisatie VIA Association of AV-Media de webinar The State of the Attention Economy georganiseerd. De twee

24/05/22

Case: Ster | FarmCamps

Inspiratie

FarmCamps, al jaren een trouwe verschijning rondom NPO Zapp(elin), de kinderprogrammering van de NPO, besloot eind 2020 zijn kansen te grijpen én te verzilveren in

Topics: Case studies

24/05/22

Netto mediabestedingen in 2021 gestegen met 22% tot € 5,34 miljard

Nieuws

De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2021 met 22% gestegen tot € 5,34 miljard. Waar COVID-19 in 2020 nog een negatieve impact had op

Topics: Mediabestedingen

23/05/22

Verslag webinar Orlando Wood ‘The Playbook for Effective Advertising’

Covid 19 Nieuws Onderzoek

De aandacht van het publiek is in het digitale tijdperk opnieuw versmald. Om effectieve, betekenisvolle en gedenkwaardige campagnes te creëren die merken opbouwen, moet de

23/05/22

Nieuwe regels influencers Mediawet

Kennis Nieuws

Sinds vorige week is bekend wat de Mediawet voor influencers betekent. Talenten met meer dan 500.000 volgers krijgen vanaf nu met nieuwe regels te maken,

20/05/22

Tom de Bruyne: Wat is de rol van media in onze samenleving

Inspiratie Kijktip Nieuws

Screenforce heeft marketingdeskundige Tom de Bruyne gevraagd om in een presentatie zijn visie te geven over de rol van media in onze samenleving en hoe

19/05/22

Waarom het Double Jeopardy principe ook geldt voor aandacht

Nieuws Onderzoek

In haar achtste blog voor The Media Leader legt Karen Nelson-Field uit waarom het Double Jeopardy marketingprincipe van Andrew Ehrenberg ook geld voor aandacht. Dit