Over Screenforce

Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/02/22
Organisatie
Screenforce is de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Ons doel is om adverteerders en mediabureaus te helpen om het beste te halen uit reclame rond premium videocontent. Screenforce verzorgt informatie over TV en andere premium videoplatforms, biedt services aan adverteerders en bureaus en vertegenwoordigt de belangen van de Screenforce-participanten op het gebied van public affairs.

Exploitanten

Alle belangrijke TV-broadcasters zijn aangesloten bij Screenforce. De participanten zijn vertegenwoordigd in alle commissies en werkgroepen. In Screenforce participeren de drie TV sales houses Ster, AdAlliance en Talpa Network.

Screenforce in het buitenland

Nederland vijfde Europese land met een Screenforce-organisatie. Naast Nederland kennen ook Duitsland, Finland, Oostenrijk en Zwitserland een TV-marketingorganisatie onder de naam Screenforce. In meerdere mate gaan wij met hen en ook met andere internationale partijen samenwerkingen aan.

Organisatiestructuur

Screenforce is gevestigd in Amsterdam-Zuidoost. Het team van Screenforce bestaat uit Michel van der Voort (Directeur), Nienke Hooijer (Marketing & Communicatie Expert), Cornélie Klercq-Bakker (Marketing & Research Expert) en Pam Ackermans (Project Executive).

Bestuur

Allard Ruyl

(Talpa Network)

Voorzitter

Michel van der Voort

(Screenforce)

Bestuur | Technische Commissie | PA Commissie | AV Commissie

Ton Rozestraten

(Ad Alliance)

Frank Volmer

(Ster)

Lucas van der Eerde

(Paramount)

Rogier van de Paverd

(Warner Bros. Discovery)

Marco de Ruiter

(The Walt Disney Company)

Technische commissie

Hayo Diepeveen

(Walt Disney Company)

Frank Bakker

(Paramount)

Michel van der Voort

(Screenforce)

Allard Korenhof

(Talpa)

Cindy Borrenbergs

(Ad Alliance)

Esther Wissink

(Warner Bros. Discovery)

Brenda Kompier

(Ster)

Robbert Beerens

(Ad Alliance)

Public affairs commissie

Nino Husken

(Ster)

Michel van der Voort

(Screenforce)

Jolien Breukink

(Paramount)

Celine Beekman

(Warner Bros. Discovery)

Suzanne Teijgeler

(Warner Bros. Discovery)

Cornélie Klercq-Bakker

(Screenforce)

Nicole Lamberts

(The Walt Disney Company)

Saskia Blom

(RTL)

Eshe Reijnders

(Talpa Network)

AV commissie

Michel van der Voort

(Screenforce)

Ron Vogel

(Talpa)

Wiebe Cnossen

(Twijg IT)

Marcel Korstjens

(RTL)

Lesley Leeflang

(Talpa)

Vincent Osinga

(Ster)

Robbert van den Hoogen

(Ster)

Anton Fronik

(Ad Alliance)

Nynke Visser

(Talpa Network)

Herman Oskam

(Ster)

Joëlle Schipper

(Ster)

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

15 oktober

NMO Kijkonderzoek & Addressable TV: Speciaal webinar voor de gebruikers van TV-data

Vanaf 14 oktober zijn addressable tv-campagnes te herkennen in de metingen van het NMO Kijkonderzoek en

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

26 september

TV Masters

Ben jij een startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant en wil je alles leren over TV?

Data-Driven Marketing Analyst

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst Als Data-Driven Marketing Analyst bij Abovo Maxlead speel je

Media Consultant

Media Reverse is een snel groeiend, transparant en full service mediabureau. Ze zijn daarom altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe teamgenoten

Senior Media Consultant

Abovo Media is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant. Ben jij ondernemend ingesteld en durf jij jouw kritische

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met