Over Screenforce

Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/02/22
Organisatie
Screenforce is de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Ons doel is om adverteerders en mediabureaus te helpen om het beste te halen uit reclame rond premium videocontent. Screenforce verzorgt informatie over TV en andere premium videoplatforms, biedt services aan adverteerders en bureaus en vertegenwoordigt de belangen van de Screenforce-participanten op het gebied van public affairs.

Exploitanten

Alle belangrijke TV-broadcasters zijn aangesloten bij Screenforce. De participanten zijn vertegenwoordigd in alle commissies en werkgroepen. In Screenforce participeren de vier TV sales houses Ster, ORN, AdAlliance en Talpa Network.

Screenforce in het buitenland

Nederland vijfde Europese land met een Screenforce-organisatie. Naast Nederland kennen ook Duitsland, Finland, Oostenrijk en Zwitserland een TV-marketingorganisatie onder de naam Screenforce. In meerdere mate gaan wij met hen en ook met andere internationale partijen samenwerkingen aan.

Organisatiestructuur

Screenforce is gevestigd in Amsterdam-Zuidoost. Het team van Screenforce bestaat uit Michel van der Voort (Directeur), Inge Conradi (Marketing & Communicatie Expert) en Tom van Hulst (Marketing & Public Affairs Expert). Screenforce bestaat verder uit een Bestuur, een Technische Commissie, een Broadcast Commissie en een Commissie Public Affairs. Alle commissies hebben leden die afkomstig zijn van de zenders die in Screenforce vertegenwoordigd zijn.

Bestuur

Allard Ruyl

(Talpa Network)

Frank Volmer

(Ster)

Michel van der Voort

(Screenforce)

Bestuur, Technische Commissie, Broadcast Commissie, AV Commissie

Rogier van de Paverd

(Paramount)

Susan van Geenen

(The Walt Disney Company)

Ton Rozestraten

(Ad Alliance)

Technische commissie

Brenda Kompier

(Ster)

Cindy Borrenbergs

(Ad Alliance)

Esther Wissink

(Warner Bros. Discovery)

Jorgen de Vries

(Talpa)

Robbert Beerens

(Ad Alliance)

Wendy Leenman

(The Walt Disney Company)

Public affairs commissie

Eshe Reijnders

(Talpa Network)

Isabelle Timans

(Paramount)

Nicole Lamberts

(The Walt Disney Company)

Paul Visser

(Ster)

Saskia Blom

(RTL)

Suzanne Teijgeler

(Warner Bros. Discovery)

Tom van Hulst

(Screenforce)

AV commissie

Anton Fronik

(Ad Alliance)

Costin Melnic

(RTL)

Herman Oskam

(Ster)

Joëlle Schipper

(Ster)

Lesley Leeflang

(Talpa)

Nynke Visser

(Talpa Network)

Robbert van den Hoogen

(Ster)

Ron Vogel

(Talpa)

Vincent Osinga

(Ster)

Wiebe Cnossen

(Twijg IT)

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Manager Regulatory Compliance Discovery

Discovery is een begrip in de media-entertainmentindustrie. Vanuit onze Amsterdamse vestiging werken we met passie

Data Analist

Binnen het Data & Strategy team houden we ons onder andere bezig met het leveren

Commercial Traffic & AVS Specialist

Commercial traffic & AVS vormt samen met Campaign Planning het Sales Operations team. En sámen

16 maart

TV Jaarrapport 2022 | Screenforce

Donderdag 16 maart presenteert Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Met hoeveel procent is de

23 maart

TV Masters | Screenforce

Speciaal voor startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant organiseert Screenforce voor de derde keer TV Masters.

25 april

The Future of Brands conferentie – 25 en 26 april

Vlak voor de feestdagen zijn de thema’s bekend gemaakt van de The Future of Brands

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en