Over Screenforce

Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/02/22
Organisatie
Screenforce is de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Ons doel is om adverteerders en mediabureaus te helpen om het beste te halen uit reclame rond premium videocontent. Screenforce verzorgt informatie over TV en andere premium videoplatforms, biedt services aan adverteerders en bureaus en vertegenwoordigt de belangen van de Screenforce-participanten op het gebied van public affairs.

Exploitanten

Alle belangrijke TV-broadcasters zijn aangesloten bij Screenforce. De participanten zijn vertegenwoordigd in alle commissies en werkgroepen. In Screenforce participeren de vier TV sales houses Ster, ORN, AdAlliance en Talpa Network.

Screenforce in het buitenland

Nederland vijfde Europese land met een Screenforce-organisatie. Naast Nederland kennen ook Duitsland, Finland, Oostenrijk en Zwitserland een TV-marketingorganisatie onder de naam Screenforce. In meerdere mate gaan wij met hen en ook met andere internationale partijen samenwerkingen aan.

Organisatiestructuur

Screenforce is gevestigd in Amsterdam-Zuidoost. Het team van Screenforce bestaat uit Michel van der Voort (Directeur), Inge Conradi (Marketing & Communicatie Expert) en Tom van Hulst (Marketing & Public Affairs Expert). Screenforce bestaat verder uit een Bestuur, een Technische Commissie, een Broadcast Commissie en een Commissie Public Affairs. Alle commissies hebben leden die afkomstig zijn van de zenders die in Screenforce vertegenwoordigd zijn.

Bestuur

Allard Ruyl

(Talpa Network)

Frank Volmer

(Ster)

Michel van der Voort

(Screenforce)

Bestuur, Technische Commissie, Broadcast Commissie, AV Commissie

Rogier van de Paverd

(Viacom)

Susan van Geenen

(The Walt Disney Company)

Ton Rozestraten

(Ad Alliance)

Technische commissie

Brenda Kompier

(Ster)

Cindy Borrenbergs

(Ad Alliance)

Esther Wissink

(Discovery)

Jorgen de Vries

(Talpa)

Robbert Beerens

(Ad Alliance)

Wendy Leenman

(The Walt Disney Company)

Public affairs commissie

Arjo Kramer

(Talpa Network)

Nanette Schumacher

(Viacom )

Nicole Lamberts

(The Walt Disney Company)

Paul Visser

(Ster)

Saskia Blom

(RTL)

Suzanne Teijgeler

(Discovery)

Tom van Hulst

(Screenforce)

AV commissie

Anton Fronik

(Ad Alliance)

Costin Melnic

(RTL)

Herman Oskam

(Ster)

Joëlle Schipper

(Ster)

Lesley Leeflang

(Talpa)

Nynke Visser

(Talpa Network)

Robbert van den Hoogen

(Ster)

Ron Vogel

(Talpa)

Vincent Osinga

(Ster)

Wiebe Cnossen

(Twijg IT)

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Algemeen directeur en Directeur Onderzoek

Nationaal Media Onderzoek (NMO) zoekt twee directeuren Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft als doel

Communicatieadviseur B2B

Misschien ken je Ad Alliance nog niet, maar onze merken ongetwijfeld wel. Ad Alliance is

Media Analist

Talpa Media Solutions zet de doelstelling van de adverteerder altijd centraal, want alleen op die

31 mei

Digital Industry Meetup Influencer Marketing

Sommige influencers gaan binnenkort onder het toezicht van het Commissariaat voor de Media vallen en

7 juni

Dutch Media Days 2022

Dit jaar zijn de Dutch Media Days gestart, een serie talkshows over de nieuwste ontwikkelingen

16 juni

NIMA Marketing Day 2022

Net als voorgaande jaren zal de 6e editie van NIMA Marketing Day op 16 juni

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en