Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

26/10/20
Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je van TIP een email krijgt of het aanleveren van de commercial gelukt is of niet, kun je dit vanaf nu ook terug zien in TIP. Het statusoverzicht staat als je ingelogd bent onder de tab ‘commercials’ en dan ‘status’.


Aangeleverd
Wanneer is de commercial aangeleverd. Zowel de dag als tijd wordt aangegeven.

Gewijzigd
Hier staat het tijdstip waarop de laatste status-verandering is doorgevoerd voor de aanlevering. Dus zodra bijv. een upload succesvol is uitgevoerd, zal de aanlevering aangepast worden en wordt dit datum/tijd-stempel aangepast.

Status
Is de aanlevering gelukt dan staat er een groen vinkje. Is de aanlevering niet gelukt dat staat er een uitroepteken. Als je op dit uitroepteken gaat staan wordt aangeven waarom de aanlevering niet gelukt is. Als de commercial net is aangeleverd staat er een ‘spinnetje’ te draaien.

Bestandsnaam
De bestandsnaam is de titel van het bestand en is bekend bij de gebruiker zelf. Dit is de naam van het bestand zoals de gebruiker zelf heeft aangeleverd.

Adverteerders
Voor welke adverteerder(s) is de commercial geüpload.

Gebruiker
Degene die de commercial geüpload heeft.

Deze en voorgaande release notes zijn ook terug te vinden in TIP, onder de tab ‘over’.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Manager Regulatory Compliance Discovery

Discovery is een begrip in de media-entertainmentindustrie. Vanuit onze Amsterdamse vestiging werken we met passie

Data Analist

Binnen het Data & Strategy team houden we ons onder andere bezig met het leveren

Commercial Traffic & AVS Specialist

Commercial traffic & AVS vormt samen met Campaign Planning het Sales Operations team. En sámen

16 maart

TV Jaarrapport 2022 | Screenforce

Donderdag 16 maart presenteert Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Met hoeveel procent is de

23 maart

TV Masters | Screenforce

Speciaal voor startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant organiseert Screenforce voor de derde keer TV Masters.

25 april

The Future of Brands conferentie – 25 en 26 april

Vlak voor de feestdagen zijn de thema’s bekend gemaakt van de The Future of Brands

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en