Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/07/21
Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus en adverteerders die rechtstreeks inkopen. TIP is nu uitgebreid met een nieuwe functionaliteit, de GRP module. Met de uitbreiding is het mogelijk om campagneresultaten op een van de 32 SKO analyse doelgroepen te bekijken. Op die manier krijgt de inkoper eenvoudig inzicht in de campagneresultaten op andere doelgroepen.

Vanaf 27 juli is het mogelijk om in TIP naast GRP’s van de inkoopdoelgroep ook de GRP’s van andere doelgroepen te bekijken. In TIP kun je een van de 32 SKO analyse doelgroepen selecteren. In het campagneoverzicht wordt dan een extra kolom met de gekozen SKO analyse doelgroep toegevoegd. TIP toont per pakket hoeveel GRP’s er behaald zijn op de geselecteerde SKO analyse doelgroep. Gebruikers kunnen zo hun campagnes over de verschillende exploitanten in één keer evalueren over dezelfde doelgroep.

Screenforce Directeur Michel van der Voort over de nieuwe TIP-ontwikkeling: “Na de introductie van het hernieuwde TIP in 2019 zijn we door blijven ontwikkelen op het platform. We zien dat de TV-markt verrijkt wordt met veel nieuwe adverteerders en ook veel nieuwe communicatie- en mediabureaus. Voor hen zijn gratis inkoopplatforms als het Ster Klantportal en TIP een goed middel om hun TV-campagnes mee in te kopen en te monitoren en om hun TV-commercials mee aan te leveren. Dat blijkt uit het aantal gebruikers dat nog elke maand stijgt. Inmiddels zitten wij op een totaal 220 gebruikers van TIP.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Manager Regulatory Compliance Discovery

Discovery is een begrip in de media-entertainmentindustrie. Vanuit onze Amsterdamse vestiging werken we met passie

Data Analist

Binnen het Data & Strategy team houden we ons onder andere bezig met het leveren

Commercial Traffic & AVS Specialist

Commercial traffic & AVS vormt samen met Campaign Planning het Sales Operations team. En sámen

16 maart

TV Jaarrapport 2022 | Screenforce

Donderdag 16 maart presenteert Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Met hoeveel procent is de

23 maart

TV Masters | Screenforce

Speciaal voor startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant organiseert Screenforce voor de derde keer TV Masters.

25 april

The Future of Brands conferentie – 25 en 26 april

Vlak voor de feestdagen zijn de thema’s bekend gemaakt van de The Future of Brands

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en