Inkoop

Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/02/22
Inkoop
De inkoop van TV campagnes wordt in de Nederlandse TV markt gedaan via de sales houses of exploitanten. Op deze inkooppagina vind je alle relevante informatie die je nodig hebt voor de inkoop van jouw TV of online video campagne.

De vier exploitanten Ad Alliance, ORN, Ster en Talpa Network bieden de mogelijkheid om jouw TV-campagne in te zetten op een grote hoeveelheid zenders. Sommige zenders hebben een groot bereik en breed profiel (general interest). Anderen hebben een kleiner en specifieker bereik in een doelgroep (special interest). We zetten ze hieronder voor je op een rij.

Ad Alliance (voorheen RTL en BrandDeli)

24Kitchen, Animal Planet, AT5, Cartoon Network, CNN, Comedy Central, Comedy Central Extra, Crime Investigation, Discovery Channel, Discovery Science, Disney Channel, Disney XD, E!, Eurosport 1, FOX, ESPN, History Channel, ID, Insight TV, MTV, National Geographic, National Geographic Wild, Nickelodeon, ONS, OUT TV, RTL 4, RTL 5, RTL 7, RTL 8, RTL Crime, RTL Lounge, RTL Telekids, RTL Z, Spike, TLC, Xite, Ziggo Sport, Ziggo Sport, Golf, Ziggo Sport Select, Ziggo Sport Voetbal, Ziggo TV

ORN

L1, NH Media, Omroep Brabant, Omroep Flevoland, Omroep Gelderland, Omroep West, Omroep Zeeland, Omrop Fryslan, Rijnmond, RTV Drenthe, RTV Noord, RTV Oost, RTV Utrecht

Ster

NPO 1, NPO 2, NPO 3, ZAPP & Zappelin

Talpa Network

BBC World, Net 5, SBS 6, SBS 9, Slam TV, TV 538, Veronica, VICEtv

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Projectmanager – Talpa Media Solutions

Heb je oog voor zowel hoofdlijnen als details? Ben je oplossingsgericht en ga je geen uitdaging uit de

TV Planner/Campaign Manager

Ben je secuur, kan je de juiste prioriteiten stellen en vind je het werken met

Digital Video Specialist

Ben jij die Digital Video Advertising Specialist die voor ambitieuze online adverteerders van Nederland wil

16 maart

Foto’s TV Jaarrapport 2022

Donderdag 16 maart presenteerde Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Bekijk hier alle foto’s van

23 maart

TV Masters | Screenforce

Speciaal voor startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant organiseert Screenforce voor de derde keer TV Masters.

6 april

Kantar BrandZ Top 30 Meest waardevolle Nederlandse Merken

Tijdens deze feestelijke middag maakt Kantar niet alleen de Top 30 bekend en worden de

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en