Inkoop

Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/02/22
Inkoop
De inkoop van TV campagnes wordt in de Nederlandse TV markt gedaan via de sales houses of exploitanten. Op deze inkooppagina vind je alle relevante informatie die je nodig hebt voor de inkoop van jouw TV of online video campagne.

De vier exploitanten Ad Alliance, ORN, Ster en Talpa Network bieden de mogelijkheid om jouw TV-campagne in te zetten op een grote hoeveelheid zenders. Sommige zenders hebben een groot bereik en breed profiel (general interest). Anderen hebben een kleiner en specifieker bereik in een doelgroep (special interest). We zetten ze hieronder voor je op een rij.

Ad Alliance (voorheen RTL en BrandDeli)

24Kitchen, Animal Planet, AT5, Cartoon Network, CNN, Comedy Central, Comedy Central Extra, Crime Investigation, Discovery Channel, Discovery Science, Disney Channel, Disney XD, E!, Eurosport 1, FOX, ESPN, History Channel, ID, Insight TV, MTV, National Geographic, National Geographic Wild, Nickelodeon, ONS, OUT TV, RTL 4, RTL 5, RTL 7, RTL 8, RTL Crime, RTL Lounge, RTL Telekids, RTL Z, Spike, TLC, Xite, Ziggo Sport, Ziggo Sport, Golf, Ziggo Sport Select, Ziggo Sport Voetbal, Ziggo TV

ORN

L1, NH Media, Omroep Brabant, Omroep Flevoland, Omroep Gelderland, Omroep West, Omroep Zeeland, Omrop Fryslan, Rijnmond, RTV Drenthe, RTV Noord, RTV Oost, RTV Utrecht

Ster

NPO 1, NPO 2, NPO 3, ZAPP & Zappelin

Talpa Network

BBC World, Net 5, SBS 6, SBS 9, Slam TV, TV 538, Veronica, VICEtv

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Radio- en TV Planner

Op de afdeling Sales Planning & Traffic zijn wij opzoek naar een nieuwe collega! Wil

Legal Counsel

Paramount is een van de grootste entertainment bedrijven ter wereld. Wij zijn expert in het

Freelance Communicatieadviseur TV

Wil jij werken voor een ambitieus mediabedrijf in Nederland? Ben je een bevlogen, initiatiefrijke Communicatieadviseur

7 juli

Wat is de status van het NMO? Ontdek het tijdens het webinar

Het nieuwe Nationaal Media Onderzoek (NMO) staat volop in de steigers. Op donderdag 7 juli

9 -
12 september

IBC 2022

Van 9-12 september 2022 is de International Broadcasting Convention, ’s werelds meest invloedrijke media, entertainment

6 oktober

Grand Prix Content Marketing

De Grand Prix Content Marketing is na twee jaren vol coronaleed terug, met een nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en