Inkoop

Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/02/22
Inkoop
De inkoop van TV campagnes wordt in de Nederlandse TV markt gedaan via de sales houses of exploitanten. Op deze inkooppagina vind je alle relevante informatie die je nodig hebt voor de inkoop van jouw TV of online video campagne.

De vier exploitanten Ad Alliance, ORN, Ster en Talpa Network bieden de mogelijkheid om jouw TV-campagne in te zetten op een grote hoeveelheid zenders. Sommige zenders hebben een groot bereik en breed profiel (general interest). Anderen hebben een kleiner en specifieker bereik in een doelgroep (special interest). We zetten ze hieronder voor je op een rij.

Ad Alliance (voorheen RTL en BrandDeli)

24Kitchen, Animal Planet, AT5, Cartoon Network, CNN, Comedy Central, Comedy Central Extra, Crime Investigation, Discovery Channel, Discovery Science, Disney Channel, Disney XD, E!, Eurosport 1, FOX, ESPN, History Channel, ID, Insight TV, MTV, National Geographic, National Geographic Wild, Nickelodeon, ONS, OUT TV, RTL 4, RTL 5, RTL 7, RTL 8, RTL Crime, RTL Lounge, RTL Telekids, RTL Z, Spike, TLC, Xite, Ziggo Sport, Ziggo Sport, Golf, Ziggo Sport Select, Ziggo Sport Voetbal, Ziggo TV

ORN

L1, NH Media, Omroep Brabant, Omroep Flevoland, Omroep Gelderland, Omroep West, Omroep Zeeland, Omrop Fryslan, Rijnmond, RTV Drenthe, RTV Noord, RTV Oost, RTV Utrecht

Ster

NPO 1, NPO 2, NPO 3, ZAPP & Zappelin

Talpa Network

BBC World, Net 5, SBS 6, SBS 9, Slam TV, TV 538, Veronica, VICEtv

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Manager Public Affairs Benelux

Discovery Networks is één van de toonaangevende concerns in de media-entertainmentindustrie. In Amsterdam werken we

B2B Marketing Manager Events

Het B2B Marketing team is onderdeel van het saleshuis Media Solutions en heeft als doel

Senior Creatief Strateeg

Ben jij die allround Senior Creatief Strateeg die voor ambitieuze adverteerders van Nederland wil werken?

6 -
7 december

The Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global –

15 december

Nationaal Reclamerechtcongres 2022 – donderdag 15 december

Een dag vol netwerkmogelijkheden, actuele onderwerpen en een boeiende mix aan sprekers: dat is het

12 januari

Koffiedik Kijken 2022

Op donderdag 12 januari komt de marketingcommunicatie-industrie samen in het Koninklijk instituut voor de Tropen

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en