Inkoop

Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/02/22
Publicatiedata

Het aanvragen van TV-reclamezendtijd is een proces dat op maandbasis plaatsvindt. Om zo goed mogelijk bediend te worden door een exploitant is het belangrijk dat de aanvraag voor de desbetreffende maand tijdig verstuurd wordt. De exploitanten hanteren een strak schema voor de publicatie van hun programmering en tarieven en voor het in ontvangst nemen van de campagne-aanvragen.

De exploitanten hebben hun verkoop op maandbasis georganiseerd. Vijf weken voor een nieuwe maand start, publiceren zij hun programmering en tarieven. Hierop kunnen bureaus en adverteerders starten met het samenstellen van hun aanvraag. Hiervoor hebben zij gemiddeld acht dagen de tijd. Alle aanvragen die binnen deze termijn worden gedaan, worden door de exploitanten met voorrang behandeld. De planning van deze campagnes wordt binnen tien werkdagen gerealiseerd, waarna de bevestigingen van de ingedeelde campagnes verstuurd.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Algemeen directeur en Directeur Onderzoek

Nationaal Media Onderzoek (NMO) zoekt twee directeuren Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft als doel

Communicatieadviseur B2B

Misschien ken je Ad Alliance nog niet, maar onze merken ongetwijfeld wel. Ad Alliance is

Media Analist

Talpa Media Solutions zet de doelstelling van de adverteerder altijd centraal, want alleen op die

31 mei

Digital Industry Meetup Influencer Marketing

Sommige influencers gaan binnenkort onder het toezicht van het Commissariaat voor de Media vallen en

7 juni

Dutch Media Days 2022

Dit jaar zijn de Dutch Media Days gestart, een serie talkshows over de nieuwste ontwikkelingen

16 juni

NIMA Marketing Day 2022

Net als voorgaande jaren zal de 6e editie van NIMA Marketing Day op 16 juni

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en