Inkoop

Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/02/22
Publicatiedata

Het aanvragen van TV-reclamezendtijd is een proces dat op maandbasis plaatsvindt. Om zo goed mogelijk bediend te worden door een exploitant is het belangrijk dat de aanvraag voor de desbetreffende maand tijdig verstuurd wordt. De exploitanten hanteren een strak schema voor de publicatie van hun programmering en tarieven en voor het in ontvangst nemen van de campagne-aanvragen.

De exploitanten hebben hun verkoop op maandbasis georganiseerd. Vijf weken voor een nieuwe maand start, publiceren zij hun programmering en tarieven. Hierop kunnen bureaus en adverteerders starten met het samenstellen van hun aanvraag. Hiervoor hebben zij gemiddeld acht dagen de tijd. Alle aanvragen die binnen deze termijn worden gedaan, worden door de exploitanten met voorrang behandeld. De planning van deze campagnes wordt binnen tien werkdagen gerealiseerd, waarna de bevestigingen van de ingedeelde campagnes verstuurd.

De exploitanten hebben hun verkoop op maandbasis georganiseerd. Vijf weken voor een nieuwe maand start, publiceren zij hun programmering en tarieven. Hierop kunnen bureaus en adverteerders starten met het samenstellen van hun aanvraag. Hiervoor hebben zij gemiddeld acht dagen de tijd. Alle aanvragen die binnen deze termijn worden gedaan, worden door de exploitanten met voorrang behandeld. De planning van deze campagnes wordt binnen tien werkdagen gerealiseerd, waarna de bevestigingen van de ingedeelde campagnes verstuurd.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Projectmanager – Talpa Media Solutions

Heb je oog voor zowel hoofdlijnen als details? Ben je oplossingsgericht en ga je geen uitdaging uit de

TV Planner/Campaign Manager

Ben je secuur, kan je de juiste prioriteiten stellen en vind je het werken met

Digital Video Specialist

Ben jij die Digital Video Advertising Specialist die voor ambitieuze online adverteerders van Nederland wil

16 maart

Foto’s TV Jaarrapport 2022

Donderdag 16 maart presenteerde Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Bekijk hier alle foto’s van

23 maart

TV Masters | Screenforce

Speciaal voor startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant organiseert Screenforce voor de derde keer TV Masters.

6 april

Kantar BrandZ Top 30 Meest waardevolle Nederlandse Merken

Tijdens deze feestelijke middag maakt Kantar niet alleen de Top 30 bekend en worden de

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en