Save the date!
Zet dinsdag 8 april alvast in je agenda! Dan komen de (content)marketeers, communicatie managers en media managers van Nederland bij elkaar voor weer een nieuwe editie van het Branded Content Event.
De wereld van content verandert in een razend tempo. Authenticiteit en menselijke verbinding blijven belangrijker dan ooit, maar AI speelt een steeds grotere rol in het succes van contentstrategieën. De vraag naar videocontent, met name korte video’s, blijft stijgen, gedreven door platforms als TikTok en Instagram die voortdurend nieuwe functies lanceren om betrokkenheid te vergroten. Sociale media ontwikkelen zich bovendien tot de nieuwe zoekmachines: hoe zorg je ervoor dat jouw content zichtbaar en vindbaar is in deze dynamische omgeving?
Ben jij klaar om de nieuwste trends en ontwikkelingen in contentmarketing en branded content partnerships te ontdekken? Kom dan naar het Branded Content Event op 8 april in Media Plaza, Utrecht.
Koop nu je ticket en profiteer van €100,- Super Early Bird korting.
Waarom je dit event niet mag missen
Er wordt onderzocht hoe slimme branded collaborations met mediapartners, influencers en content creators jouw merk kunnen versterken. Ook wordt er gekeken naar de kansen voor gaming of podcasting als groot platform voor merkverhalen. Of je nu al ervaring hebt met influencers, creators en publishers, of net begint met AI-gedreven marketing, dit event biedt praktische inzichten en strategieën om jouw merk te laten groeien.
Laat je inspireren door succesvolle cases, ontdek de kracht van innovatieve samenwerkingen en leer hoe je relevant blijft in een continu veranderend medialandschap.
Meer informatie vind je hier!