Op woensdag 26 juni 2024, tegen het begin van de zomervakantie, presenteert Media Meetings & Magazines in samenwerking met Marketing Report een nieuwe loot aan de stam van M100: de M100 Summer Edition.
Deze feestelijke zomerse bijeenkomst van marketeers, bureaus en media wordt beslist legendarisch vanwege de introductie van één splinternieuwe M100 lijst, die geheel in het teken staat van de Merken100 2024.
Het gaat om de meest invloedrijke merken in Nederland. Merken die naast een enorme zichtbaarheid effectief invloed uitoefenen op beoogde doelgroepen. Die effectieve campagnes voeren, bij voorkeur op consistente wijze. De gecombineerde uitkomsten van onderzoeken door gerenommeerde bureaus – waaronder Nielsen, Media Info Groep en Coosto – resulteren in een hoogst interessante ranking van merken.
Om ook niet te missen: een week na het Cannes Lions Festival komen media- en marketingprofessionals tijdens deze M100 SUMMER EDITION bijeen voor een wrap-up van hetgeen zich afspeelde in Cannes rond Marketing Report LIVE IN CANNES 2024. Het betreft dus zowel een niet te missen bijspijker-event als een wel heel vlotte reünie!
Na afloop van het event in en rond de Corendon Boeing 747 (17:30- 21:00 uur) barst een M100 Tropical Summer Party los in de spectaculaire Skybar 747 en op het bijbehorende dakterras van het Corendon Amsterdam Schiphol Airport Hotel.
Kijk hier voor meer info.