Al meer dan 15 jaar is The Future of TV Advertising Global hét internationale event waar alles draait om innovatie in TV-reclame. Op dinsdag 9 en woensdag 10 december komen de belangrijkste spelers uit de video-industrie samen in Londen om hun nieuwste ideeën en best practices te delen. En Screenforce geeft jou de kans om dit event bij te wonen!
Tijdens het tweedaagse event wordt de transitie in het TV-landschap van zowel de verkoop- als de inkoopkant belicht. Dit jaar staat The Future of TV Advertising Global in het teken van de snelle evolutie van televisie in een wereld waarin het steeds sterker concurreert met de grote internationale techplatformen.
Laat je inspireren door presentaties van toonaangevende sprekers uit de internationale streaming-, broadcast en reclame-industrie. Organisaties die inzage geven in hun strategie voor de komende jaren zijn onder meer Sky Media, TF1 Publicité, Barb, Comcast, WPP Media, Freewheel en Ampere Analysis.
Mis deze kans niet om als eerste te horen hoe de toekomst van TV-reclame zich ontvouwt. Doe mee aan onze winactie en maak kans op een gratis toegangskaart ter waarde van € 1.535 voor The Future of TV Advertising Global in Londen.
Op onze site lees je alles over het event en hoe je kans maakt op een entreeticket


