De Global TV Group en Screenforce nodigten je uit om te ontdekken hoe jij verantwoord en transparant kunt blijven adverteren tijdens hun webinar op 5 februari – 15:00 uur.
TV (Total Video) is een hoeksteen van de democratie. Hoe je kunt bijdragen in aan een betere wereld door duurzamer te adverteren, hoor je in dit inspirerende webinar. Onze experts zullen bespreken hoe de volgende onderwerpen relevant zijn voor jou en je bedrijf:
- Datagedreven inzichten: Het tonen van de mate van monopolisatie in digitale markten en hoe de digitale wereld niet langer eerlijk en open toegankelijk is.
- Data-interpretatie: Het analyseren van de negatieve effecten op de media-economie en de verminderde mogelijkheden voor waardecreatie voor merken.
- Lokale media: Diepgaande inzichten in hoe merken betrouwbare media financieren en zo lokale economieën en uiteindelijk de democratie ondersteunen.
- Voorgestelde oplossingen: Strategieën om gemonopoliseerde digitale markten open te breken, concurrentie te stimuleren en eerlijke groeikansen voor merken in de digitale wereld te creëren.
- Best in class: Laat je inspireren door te leren hoe anderen al een positieve impact op de samenleving hebben gemaakt met baanbrekende TV-campagnes.
Wil je deze webinar bijwonen? Meld je dan hier aan.
Sprekers:
Christina Forsgard (Founder, Crisis Comms, ICCO Ethics Chair, Diamond of the Year 2024 Finnish Comms Awards, Certified Quality Auditor CMS.)
Christina Forsgård is a renowned professional in PR, Marcom, and cybersecurity, and the founder of the award-winning Netprofile consultancy in Finland. She is also an angel investor in marcom technology, has appeared on Top Influencer lists, and won a National Security Award for her work in cyber security and disinformation training. A global expert in cyber crisis management and disinformation, Christina advises business leaders, international organizations, and media on crisis communication strategies. As the Ethics Chair of ICCO, she helps shape ethical standards in communications and represents the sector in the Council of Europe’s working groups on AI, freedom of expression, and digitalization. She also leads PrivacyRules’ cyber crisis communication program.
Dr. Martin Andree (Founder AMP Digital Ventures Experte für Digital, Marketing, Media.)
Martin Andree, professor of media sciences at the University of Cologne, has done over 15 years of research on big tech dominance, including the first holistic measurement of digital media concentration. Author of seven books, he is featured in leading European media and conferences. With eight years as VP Marketing at Henkel, managing €1.5 billion in business, he has extensive digital management experience, including roles in the USA and Middle East. In 2019, he founded AMP Digital Ventures, a Cologne-based consultancy for semantic AI and digital marketing. He is an alumnus of Cambridge, Münster, and Harvard Business School.