Nieuws
12/12/24
Kerstcommercials 2024
Nieuws
De feestdagen staan alweer voor de deur en dat betekent dat merken wereldwijd hun mooiste, meest ontroerende en soms hilarische kerstcommercials presenteren. Dit jaar lijkt
11/12/24
CASE: Odido x Heineken x De Sportzomer
Inspiratie
De Oranjezomer: verhalen die verbinden en impact maken Tijdens het EK Voetbal, de Olympische Spelen en Formule 1 bracht Talpa Network samen met partners een
Topics: Cases
11/12/24
Screenforce Duitsland: Hoe reclame in de praktijk wordt beleefd
Onderzoek Kennis
Afgelopen zomer lichtten wij al een tipje van de sluier op van de resultaten van een grootschalig veldonderzoek dat onze collega’s van Screenforce Duitsland hebben
Topics: Online Video, Reclame-effect, TV-reclame
06/12/24
Santa Hug 2024
Nieuws
Santa Intelligence In een wereld vol AI en technologie lijkt alles maakbaar. Maar juist in deze tijd zoeken we naar wat écht is, naar momenten
02/12/24
Global TV Group update video-consumptie over 16 landen: de Kracht van TV is onverminderd sterk
Nieuws Onderzoek Kennis
De Global TV Group heeft een nieuwe update gepubliceerd van het Global TV Deck. De organisatie – bestaande uit broadcasters en salesorganisaties – heeft in
Topics: Online Video, Reclame-effect
28/11/24
Samen kijken verhoogt waardering content en advertenties: De impact van Total Video
Nieuws
De impact van Total Video Één van de strategische pijlers van Ad Alliance is Total Video: longform content in een kwalitatieve & brand safe omgeving,
Topics: Reclame-effect, Aandacht
26/11/24
Het directe verband tussen aandacht en extra winst
Kennis Onderzoek
Revolutionair onderzoek van Ebiquity en Lumen Eerder onderzoek uit het Verenigd Koninkrijk heeft aangetoond dat aandacht onder meer online resultaten zoals clicks en conversies voorspelt.
Topics: Mediabestedingen, Reclame-effect, TV-reclame, Aandacht
25/11/24
Mediamonitor 2024
Nieuws
Verschuiving in mediagebruik naar internationale platformen vormt risico voor geïnformeerdheid van burgers Het gebruik van sociale media en streamingdiensten blijft groeien. Deze ontwikkeling gaat ten
20/11/24
World Television Day 2024: Total Video onmisbaar voor democratie
Nieuws Kijktip Persberichten
Op 21 november verenigen TV-bedrijven van over de hele wereld zich om World Television Day te vieren; een herinnering aan de krachtige rol die Total
Topics: Online Video, Reclame-effect, TV-reclame, Aandacht
18/11/24
Marketinggoeroe Les Binet: ‘Emotionele campagnes binden mensen op een dieper niveau aan je merk’
Nieuws Kennis
Wanneer is marketing effectief? Coen Olde Olthof sprak voor Adformatie over die vraag met de vermaarde denker over groeimarketing en effectiviteit. In de snel veranderende
13/11/24
Share of content als middel voor een scherpe concurrentiepositie
Nieuws
Afgelopen zomer organiseerde communicatie- en merkonderzoekbureau Validators een webinar waarin ze hun propositie ‘Share of Content’ als alternatief voor share of voice uiteenzetten als middel
12/11/24
Van AI-regulering tot het bevolkingsvraagstuk: Kantar onthult 10 marketingtrends om in de gaten te houden in 2025
Nieuws Kennis Persberichten
Kantar, ’s werelds toonaangevende bedrijf op het gebied van marketingdata en -analyse, brengt vandaag Marketing Trends 2025 uit, waarin de factoren worden onthuld die de