Samen kijken verhoogt waardering content en advertenties: De impact van Total Video

De impact van Total Video Één van de strategische pijlers van Ad Alliance is Total Video: longform content in een kwalitatieve & brand safe omgeving, ook wel de combinatie van TV & Streaming (SAVOD). Voor adverteerders dé combinatie voor maximale impact van campagnes. In het webinar: De Impact van Total Video stonden Sr. Researcher Mirte […]

Het directe verband tussen aandacht en extra winst

Revolutionair onderzoek van Ebiquity en Lumen Eerder onderzoek uit het Verenigd Koninkrijk heeft aangetoond dat aandacht onder meer online resultaten zoals clicks en conversies voorspelt. Maar het uiteindelijke doel van alle reclame is om extra winst te genereren, inclusief merkeffecten op de lange termijn. De vraag is of er een direct verband te leggen is […]

World Television Day 2024: Total Video onmisbaar voor democratie

Op 21 november verenigen TV-bedrijven van over de hele wereld zich om World Television Day te vieren; een herinnering aan de krachtige rol die Total Video speelt in de samenleving. Deze jaarlijkse gelegenheid, ingesteld door de Verenigde Naties, benadrukt Total Video als een onmisbaar medium voor informatie, communicatie en entertainment. De 28e editie van Wereld […]