Addressable TV: nieuwe kansen adverteerders om consument te bereiken

Smartclip, een video advertising bureau dat onderdeel is van de RTL Group, heeft een nieuw rapport gepubliceerd over addressable TV. In het rapport wordt voor adverteerders een gedetailleerd overzicht gegeven van de laatste ontwikkelingen op het gebied van addressable TV reclame (ATV) in Europa. Voor Nederland is de voorspelling dat targeting binnen het over-the-top (OTT) […]

Future of TV Advertising Global congres 2019: de belangrijkste conclusies

Afgelopen 10 en 11 december vond het Future of TV Advertising congres plaats in Londen. De editie van het congres in Londen is zeer populair met meer dan 1.000 deelnemers uit 30 verschillende landen. Daarom is het congres in Londen omgedoopt in ‘The Future of TV Advertising Global’, waarbij de focus ligt op learnings vanuit […]

Van alle videoreclame impressies wordt de helft via een Connected TV vertoond

Uit het nieuwste Video Benchmarks rapport van Extreme Reach blijkt dat in Amerika de Connected TV (een TV die met het internet is verbonden) voor brand building inmiddels een gevestigd en onmisbaar hulpmiddel is. De helft van alle videoreclame impressies wordt via een Connected TV vertoond, twee keer zo veel als via een smartphone. Extreme […]

Future TV Advertising Forum Amsterdam: Ontdek de toekomst van TV advertising

Op maandag 16 september wordt voor het eerst in Nederland het Future TV Advertising Forum georganiseerd door het Engelse Mediatel, in samenwerking met Screenforce. Het is het nieuwste event dat wordt toegevoegd aan de reeks gelijknamige forums die al bestaan in Londen, Toronto, Sydney en Manchester. Naast internationale sprekers zullen ook Nederlandse sprekers het woord […]