Op dinsdag 10 en woensdag 11 december vindt de zevende editie plaats van The Future of TV Advertising Global en viert daarmee zijn 15-jarig bestaan. Dit toonaangevende internationale evenement over alle innovaties op het gebied van TV-reclame, brengt alle belangrijke spelers in de video-industrie fysiek samen. Met dit jaar opnieuw een A-lijst van wereldwijde pioniers en visionairs van de verkoop- en inkoopkant van de TV-markt, die hun nieuwste ideeën en best use cases delen. De huidige transitie in het TV-landschap en hoe daar het beste mee om kan worden gegaan worden door de leiders in de industrie ontrafeld. Screenforce biedt jou de mogelijkheid om dit event bij te wonen door het winnen van een kaart of tegen een korting van 30%.
Hoe moet TV zich verder ontwikkelen?
Tijdens het Future of TV Advertising Amsterdam event dat op 24 september door Screenforce werd georganiseerd kregen bezoekers al een voorproefje van het aanstaande global event in London op 10 en 11 december. The Future of TV Advertising Global is hét internationale event gericht op het stimuleren van innovaties in video-reclame. Elk jaar komt er een senior publiek van pioniers, broadcasters, exploitanten van connected-TV, mediabureaus, platforms en reclametechnologiebedrijven, in Londen samen voor twee dagen lang netwerken en debatteren over hoe TV kan worden ontwikkeld tot een beter traded, targetted, data-gedreven en data-gemeten platform.
De industrie moet zich voorbereiden op het kantelpunt waarop streaming bijna net zo belangrijk wordt als lineaire tv voor het bereiken van publiek. Het Future of TV Advertising Global 2024 evenement van dit jaar onderzoekt hoe adverteerders verloren lineair bereik kunnen vervangen door vervangend bereik via een steeds diverser portfolio van streamingdiensten, waaronder BVOD, SVOD-met-advertenties, FAST, AVOD, platforms voor het delen van video’s en zelfs daarbuiten.
Keynotes
Laat je inspireren door de presentaties van onder meer Peter Field, Alan Moss (Amazon), Scott Sheffer (Google), Patrick Béhar (Kantar Media), Kate Waters (ITV) en Jeff Eales (Sky Media).
Voor meer informatie over het programma en alle sprekers kun je naar de The Future of TV Advertising Global website.
Aftermovie 2023
Winactie
Wil jij naar Londen om met eigen ogen de nieuwste innovaties en beste cases te zien? Dat kan! Screenforce mag namelijk vijf toegangskaarten* weggeven. Wil jij kans maken? Stuur dat een email naar info@screenforce.nl en motiveer waarom jij naar The Future Of TV Advertising Global 2024 wilt.
*de gewonnen kaart geeft toegang tot het event The Future Of TV Advertising Global 2024 en is exclusief vervoer en verblijf. Voor alle voorwaarden, bekijk je de actievoorwaarden onderaan dit bericht.
Meld je nu aan en ontvang 30% korting
Mocht je niet meedoen of niet winnen met onze actie, dan kun je tegen flinke korting een ticket aanschaffen! Door het invullen van de speciale Screenforce kortingscode krijg je 30% korting krijgen op de inschrijfkosten:
- Registreer je via deze link.
- Vul je emailadres in en selecteer ‘Single ticket’
- Vul al je contactgegevens in en klik op ‘next’
- Op de volgende pagina kun je eventueel nog een ticket (voor een collega) toevoegen of klik op ‘Continue’.
- Voer de code SCREENFORCE30 in het vakje ‘Discountcode’ en klik op ‘apply’.
- Kies je betaalwijze en bevestig je aankoop.
Actievoorwaarden winactie:
– Om mee te kunnen doen aan de actie ben je een zakelijke relatie van Screenforce.
– Meedoen kan t/m 12 november 2024.
– Winnaars ontvangen uiterlijk 14 november 2024 persoonlijk bericht.
– Bij teveel aanmeldingen zal er een loting plaatsvinden.
– Je wint 1 ticket per deelnemer aan de winactie.
– De gewonnen kaart geeft toegang tot beide dagen The Future Of TV Advertising Global 2024 en is exclusief vervoer en verblijf.