Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

21/10/24
The Future of TV Advertising Global 2024 | Winactie & 30% korting

Op dinsdag 10 en woensdag 11 december vindt de zevende editie plaats van The Future of TV Advertising Global en viert daarmee zijn 15-jarig bestaan. Dit toonaangevende internationale evenement over alle innovaties op het gebied van TV-reclame, brengt alle belangrijke spelers in de video-industrie fysiek samen. Met dit jaar opnieuw een A-lijst van wereldwijde pioniers en visionairs van de verkoop- en inkoopkant van de TV-markt, die hun nieuwste ideeën en best use cases delen. De huidige transitie in het TV-landschap en hoe daar het beste mee om kan worden gegaan worden door de leiders in de industrie ontrafeld. Screenforce biedt jou de mogelijkheid om dit event bij te wonen door het winnen van een kaart of tegen een korting van 30%.

Hoe moet TV zich verder ontwikkelen?
Tijdens het Future of TV Advertising Amsterdam event dat op 24 september door Screenforce werd georganiseerd kregen bezoekers al een voorproefje van het aanstaande global event in London op 10 en 11 december. The Future of TV Advertising Global is hét  internationale event gericht op het stimuleren van innovaties in video-reclame. Elk jaar komt er een senior publiek van pioniers, broadcasters, exploitanten van connected-TV, mediabureaus, platforms en reclametechnologiebedrijven, in Londen samen voor twee dagen lang netwerken en debatteren over hoe TV kan worden ontwikkeld tot een beter traded, targetted, data-gedreven en data-gemeten platform.

De industrie moet zich voorbereiden op het kantelpunt waarop streaming bijna net zo belangrijk wordt als lineaire tv voor het bereiken van publiek. Het Future of TV Advertising Global 2024 evenement van dit jaar onderzoekt hoe adverteerders verloren lineair bereik kunnen vervangen door vervangend bereik via een steeds diverser portfolio van streamingdiensten, waaronder BVOD, SVOD-met-advertenties, FAST, AVOD, platforms voor het delen van video’s en zelfs daarbuiten.

Keynotes
Laat je inspireren door de presentaties van onder meer Peter Field, Alan Moss (Amazon), Scott Sheffer (Google), Patrick Béhar (Kantar Media), Kate Waters (ITV) en Jeff Eales (Sky Media).


Voor meer informatie over het programma en alle sprekers kun je naar de The Future of TV Advertising Global website.

Aftermovie 2023

 

Winactie
Wil jij naar Londen om met eigen ogen de nieuwste innovaties en beste cases te zien? Dat kan! Screenforce mag namelijk vijf toegangskaarten* weggeven. Wil jij kans maken? Stuur dat een email naar info@screenforce.nl en motiveer waarom jij naar The Future Of TV Advertising Global 2024 wilt.

*de gewonnen kaart geeft toegang tot het event The Future Of TV Advertising Global 2024 en is exclusief vervoer en verblijf. Voor alle voorwaarden, bekijk je de actievoorwaarden onderaan dit bericht.

Meld je nu aan en ontvang 30% korting
Mocht je niet meedoen of niet winnen met onze actie, dan kun je tegen flinke korting een ticket aanschaffen! Door het invullen van de speciale Screenforce kortingscode krijg je 30% korting krijgen op de inschrijfkosten:

  • Registreer je via deze link.
  • Vul je emailadres in en selecteer ‘Single ticket’
  • Vul al je contactgegevens in en klik op ‘next’
  • Op de volgende pagina kun je eventueel nog een ticket (voor een collega) toevoegen of klik op ‘Continue’.
  • Voer de code SCREENFORCE30 in het vakje ‘Discountcode’ en klik op ‘apply’.
  • Kies je betaalwijze en bevestig je aankoop.

 

 

Actievoorwaarden winactie:
– Om mee te kunnen doen aan de actie ben je een zakelijke relatie van Screenforce.
– Meedoen kan t/m 12 november 2024.
– Winnaars ontvangen uiterlijk 14 november 2024 persoonlijk bericht.
– Bij teveel aanmeldingen zal er een loting plaatsvinden.
– Je wint 1 ticket per deelnemer aan de winactie.
– De gewonnen kaart geeft toegang tot beide dagen The Future Of TV Advertising Global 2024 en is exclusief vervoer en verblijf.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

25/09/24

Screenforce Day 2024: de kracht van premium content

Nieuws Inspiratie Kennis

Op dinsdagmiddag 24 september werd in de Johan Cruijff Arena Screenforce Day 2024 georganiseerd. Het programma bestond uit 2 delen: The Future of TV Advertising,

Topics: Mediabestedingen, Online Video, Reclame-effect, TV-reclame

25/07/24

Screenforce Day 2024: The Future of TV Advertising Amsterdam

Inspiratie Persberichten

Nationale en internationale sprekers geven hun visie op de ontwikkelingen in de TV-industrie Op dinsdag 24 september bundelen Screenforce en The Future Of TV Advertising,

Topics: Mediabestedingen, Online Video, Reclame-effect, TV-reclame

18/12/23

The Future of TV Advertising Global 2023: een samenvatting

Kennis

Op 5 en 6 december 2023 vond in Londen het jaarlijkse (internationale) congres plaats over de toekomst van TV en videoreclame, the Future of TV

05/06/23

Zeven adviezen van Les Binet voor marketingstrategie in economisch zware tijden

Onderzoek Kennis

De wereld is de afgelopen jaren op zijn kop gezet. Een pandemie, oorlog, energiecrisis, chaos op de arbeidsmarkt, stijgende rentetarieven en de grootste stijging van

Topics: TV-reclame

05/04/17

RTL lanceert nieuw product: bumper ads

bumper ads

Nieuws

RTL breidt de video-advertentiemogelijkheden uit met een nieuw product: de bumper ad. Deze korte pre-rolls van maximaal zes seconden worden ingezet in de digitale en

Topics: Online Video, Reclame-effect, Targetted TV Advertising, TV-reclame

11/12/23

Screenforce lanceert TIP-Dashboard

Persberichten Nieuws

Altijd je TV campagnes op zak Vanaf heden hebben adverteerders en mediabureaus altijd en overal inzicht in hun TV campagnes met het TIP-dashboard. Directe inkopers,

Topics: TV-reclame

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

10 december

The Future of TV Advertising Global 2024

Recente onderzoeken van Kantar laten zien dat het aantal nieuwe Britse abonnees op VOD-diensten het laagste

10 december

Webinar: VIDEO OBSERVER 2024

Video Observer 2024 VIA nodigt je graag uit op de presentatie van de nieuwe editie van

Mediamanager

Fremantle Nederland is op zoek naar een Mediamanager voor hun afdeling postproductie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het efficiënt

Projectmanager

Media Reverse is per direct op zoek naar een Projectmanager. Als aanspreekpunt voor klanten ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van

Client Lead

Media Reverse is per direct op zoek naar Client Lead. In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met