De aandacht van het publiek is in het digitale tijdperk opnieuw versmald. Om effectieve, betekenisvolle en gedenkwaardige campagnes te creëren die merken opbouwen, moet de industrie de ‘brede’ aandacht van het publiek trekken. Dit is de strijdkreet van Orlando Wood, Chief Innovation Officer bij System1 Group, in zijn nieuwe IPA-publicatie ‘Look Out’, die in oktober vorig jaar is gepubliceerd op EffWorks Global 2021.
De nu al legendarische publicatie biedt bewijs, richtlijnen en inspiratie om merken te helpen groeien in een technologisch ontwrichte wereld. In samenwerking met de Global TV Group organiseert Screenforce op 12 mei een webinar, waarin Orlando vertelt uit zijn laatste werk in opdracht van het Engelse IPA.
In zijn laatste onderzoek onthult Orlando Wood, Chief Innovation Officer bij System1 Group, hoe de aandacht van de samenleving in het digitale tijdperk opnieuw is versmald. Adverteerders moeten nu de brede aandacht van het publiek trekken als ze effectieve, creatieve en betekenisvolle advertenties willen maken die merken opbouwen. System 1 Group is een wereldwijd bureau voor marketingonderzoek en effectiviteit.
Datum en tijd
Donderdag 12 mei
15:00 – 16:00 uur
Kosten deelname: Gratis
Schrijf je in
Mis deze webinar niet en schrijf je nu in: