Categorieën

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Covid-19
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

Pagina's

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact

Social

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
mobile logo
  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
  • Toon menu

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Covid-19
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

  • 08/04/21 Lighting up your (work) life! Doe mee met de Screenforce en RAB voorjaarsactie

    Al ruim een jaar werken we voornamelijk vanuit huis. En dat doen we best aardig. Toch blijft het gemis van een Screenforceborrel na het TV Jaarrapport of een bijkletsmoment na de RAB Awards, waarin we je konden aanspreken. We missen jullie! En hoewel er al licht schijnt aan het einde van de tunnel, duurt het nog wel even voor we massaal naar kantoor gaan en elkaar kunnen ontmoeten bij live events. Dus om je dagen thuis iets te verlichten zoals we normaal met een borrel deden, organiseren RAB en Screenforce de voorjaarsactie ‘lighting up your (work) life’.

    Doe je mee?
    Naast het harde werken is het ook belangrijk dat je lekker kunt ontspannen. De beste en meest creatieve ideeën worden vaak niet geboren tijdens het werk, maar juist tijdens die andere ontspannen momenten. Wij geven je graag de perfecte ingrediënten in een verlichtings verrassingspakket om sfeervol te genieten en je ideeën de vrije loop te gunnen.

    Wat moet je doen?
    Deel je thuiswerk of ‘verlichtings’ tip/idee met ons en maak hiermee kans op een ‘lighten- up your (work) day’ pakket. De uitnodigingen zijn inmiddels verstuurd. Wil jij ook deelnemen? Stuur een email naar info@rab.fm en/of info@screenforce.nl zodat wij jou de deelnamelink kunnen toesturen.

    Inzenden kan tot en met 15 april. In de week daarna maken we elke werkdag drie winnaars mét de tips bekend via de RAB/Screenforce social media kanalen.

    Print Friendly, PDF & Email
    • LinkedIn
    • Twitter
    • Facebook
    • E-mail

Events

  • 15 april - Webinar Nationaal Media Onderzoek (NMO)
  • 20 april - Scoren met Ster
  • 21 april - TV in focus: new trends in TV-advertising
  • 21 - 22 april - The Future of Brands and Marketing
  • 22 april - Dutch Marketing Awards
  • 6 mei - Responsible brands in Europe
  • 11 mei t/m 24 juni - Zevendelige online masterclass TV Masters
  • 8-10 juni - ANGA COM
  • 15-16 juni - Connected TV World Summit
  • 21-25 juni - Cannes Lions
  • 2 september - AMMA Awards

vacatures

  • Open sollicitatie – Ster
  • Talpa Network | Account Manager AV Spot
  • Talpa Network | Radio & TV-planner

Participanten

Participanten - Talpa TV
Participanten - ORN

Commercial prikbord

Commercial Prikbord

Screenforce Europe

Twitter

  • De drie nieuwe commercials op het #CommercialPrikbord zijn deze week van @SNSBank @Grolsch en Fatboy. Fatboy spoort… twitter.com/i/web/status/13826…

    15 april 2021 12:26

  • Ben jij een startende mediaprofessional en wil jij een grondig begrip krijgen van hoe TV werkt en hoe je TV het bes… twitter.com/i/web/status/13826…

    15 april 2021 09:32

  • Vandaag om 13.00 uur vindt de online lancering van het @NMOcrossmedia plaats. Ben jij er ook bij? #NMO… twitter.com/i/web/status/13825…

    15 april 2021 07:37

  • Doe jij al mee aan de ‘lighting up your (work) life’ actie van Screenforce en @RABNederland? Naast het harde werken… twitter.com/i/web/status/13819…

    13 april 2021 13:20

  • TV-marketingorganisatie @VABintel (USA) heeft het halo effect van TV onderzocht. Hieruit blijkt dat zowel voor e-co… twitter.com/i/web/status/13818…

    13 april 2021 06:51

  • We missen jullie! Hoewel er licht schijnt aan het einde van de tunnel, duurt het nog wel even voor we elkaar kunnen… twitter.com/i/web/status/13801…

    8 april 2021 14:16

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Disclaimer
  • Privacy statement
  • Colofon

© 2021 Screenforce