Het onderzoek levert waardevolle info op over hoe je commercial wordt beoordeeld door verschillende doelgroepen (leeftijd, geslacht, regio), en hoe deze scoort op aspecten als geloofwaardigheid, onderscheidend vermogen en activerend vermogen. Dankzij AI-analyse ontvang je praktische verbeterpunten en een vergelijking met benchmarks. Hiermee kun je bestaande uitingen aanscherpen en nieuwe campagnes ontwikkelen.
Dashboard
Je krijgt onder meer een dashboard met filterbare feedback, een benchmark op zes factoren en een overzichtelijk databestand.

Speciaal tarief
Voor lezers van onze website is er een speciaal tarief van €500 (in plaats van €599) voor deelname aan dit onderzoek van commercialreview. Meer info over het testen van je commercial vind je hier.
Meerdere aanbieders van commercial tests
Naast commercialreview zijn er ook andere aanbieders die inzichten bieden in de effectiviteit van commercials. De grotere onderzoekbureaus zoals Blauw of Kantar hebben vaak een eigen oplossing. En er zijn ook meer gespecialiseerd bureaus zoals ValueFlow van Validators en TV-exploitanten zoals Commercialtests van Ster reclame en de Brainsight tool van Ad Alliance, die een oplossing bieden om je commercial te testen.
Elk van deze partijen heeft een eigen methode en aanpak. Wil je sparren over wat het beste past bij jouw vraag? Neem dan gerust contact met ons op.