Het Festival of Marketing, dat dit jaar online plaatsvindt van 23 tot en met 25 maart, heeft de altijd indrukwekkende lijst van Engelse en internationale sprekers over een keur aan actuele topics zoals marketing analytics, ROI en branding bekend gemaakt. Meer dan 30 sprekers in de drie dagen tijd. En niet de minsten: onder meer Bob Hoffman en Mark Ritson, die eerder ook te zien waren op Screenforce Day. Jij maakt kans om ze nog een keer te zien, want Screenforce verloot twee kaarten.
Event dit jaar nog toegankelijker
Dit jaar is het Festival of Marketing nog toegankelijker omdat het een online event is. Deelname kost 225 Engelse pond per persoon (258 euro) en dat is een prikkie als je de lijst van sprekers ziet. Met je toegangspas heb je ook 30 dagen toegang tot alle opnames van de sessies zodat je voldoende tijd hebt om alles terug te kijken wanneer je niet in de gelegenheid bent om de sessies live te volgen.
Programma
Verdeeld over 23, 45 en 25 maart vinden er meer dan 30 sessies plaats met toonaangevende sprekers zoals Mark Ritson, Juliana Chu (Kimberley Clark), Jerry Daykin (GSK), Bob Hoffman, Sorin Patilinet (Mars), Meghan Farren (KFC) en Vasileios Kourakis (L’Oreal).
Dag 1: Planning for succes
Voor het effectief inzetten van marketingbudgetten start je met een goed inzicht in wat je doel is, waar je zichtbaar wilt zijn en welk resultaat je zou willen zien. Ontdek hoe je je planning proces start.
Highlights o.a.:
- Mark Ritson, Founder, Marketing Week Mini MBA in: ‘Building the perfect brand research plan’
- Sam Day, CMO, confused.com in: ‘How confused.com broke category norms to grow their market share by 50%’
Dag 2: Making decisions
Als je eenmaal hebt besloten welk resultaat je wilt zien, heb je de tools nodig om de uitvoering van je plan te ondersteunen en om de keuzes tijdens de uitvoering te sturen met data. Ontdek hoe dat je het decision making proces kunt sturen.
Highlights o.a.:
- Lynzie Riebling, VP, Insights & Strategy, Revolt Media in: ‘Myth Busting: Numbers lie, let’s explore WHY’
- Nick Robinson, CEO, Kerry Foods, en Emma Woods, CEO, Wagamama in: ‘The CEO view: What your boss wants from you’
Dag 3: Measuring succes
Het is essentieel dat je bepaalt welke informatie er goed uitziet en wat je wilt gaan meten wanneer je de impact van je investeringen gaat communiceren naar je interne stakeholders en je de return on investment (ROI) van jouw bedrijf rapporteert aan je klanten. Ontdek wat je moet meten en hoe.
Highlights o.a.:
- Tyrona Heath, Director, Market Engagement, LinkedIn B2B in: ‘Measurement trends for successful marketing’
- Bob Hoffman, Ad Contrarian in: ‘Marketing for sceptics’
Om al vast in de stemming te komen kun je op de site van Marketing Week korte verslagen bekijken van de sessies van vorig jaar. Zoals een de bijdrage van Mark Ritson waarin hij uitlegt dat het niet juist is om de schuld van slechte marketing bij CFO’s neer te leggen.
Screenforce verloot twee kaarten
Wil jij kosteloos deelnemen aan het Festival of Marketing? Stuur dan een mail naar info@screenforce.nl en leg uit waarom jij wilt deelnemen. Wij verloten twee kaarten onder de inzendingen. Inzenden kan tot en met dinsdag 16 maart.
Het Festival of Marketing is dit jaar van 23 tot en met 25 maart. Meer informatie vinden en aanmelden kan hier.